تیم فوتبال تراکتور طی روزهای گذشته از خریدهای جدیدش رونمایی کرد تا حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش خسروشاه نیوز، محمدرضا خانزاده، مدافع ۳۰ ساله‌ای که در لیگ‌های نوزدهم و بیستم پیراهن تراکتور را بر تن ‌کرده است، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان بردیف پیوست. این بازیکن سابقه حضور در دو دوره جام جهانی را دارد.

میلاد کُر، مدافع ۱۸ ساله اهل بندر ترکمن خرید دیگر تراکتور است که با عقد قرارداد رسمی به این تیم پیوست. این بازیکن سابقه شش بازی و یک گل برای تیم ملی امید را در کارنامه دارد و پیش از این برای تیم بزرگسالان و پایه‌های ذوب آهن بازی کرده است.

رضا کاخ‌ساز دروازه‌بان تیم ملی امید و باشگاه پیکان هم با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان بردیف اضافه شد. این دروازه‌بان ۲۳ ساله سابقه پوشیدن پیراهن تیم قشقایی شیراز را هم در کارنامه دارد.

پوریا آریا کیا مدافع چپ اهل کرج نیز با انعقاد قرارداد همکاری به طور رسمی تراکتوری شد. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های پیکان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک را دارد.

محمدرضا عباسی، بازیکن ۲۵ ساله فصل گذشته فولاد خوزستان هم با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.

پس از مذاکره و توافق طرفین، سجاد دانایی، بازیکن فصل گذشته ذوب آهن اصفهان نیز با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. دانایی بازیکن ۲۵ ساله اهل مشهد است که در پست دفاع راست بازی می‌کند. این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ابومسلم، سیاه جامگان، فجر شهید سپاسی، سرخپوشان، هوادار و ذوب آهن را در کارنامه دارد.

مرتضی خراسانی بازیکن ۲۵ ساله فصل گذشته سایپا یکی دیگر از خریدهای جدید تراکتور با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.
این مهاجم سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، پیکان، هوادار، بادران، شهر خودرو، ذوب آهن و سایپا را دارد.

همچنین قرارداد هادی محمدی با تراکتور تا پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تمدید شد و آقاجان‌پور نیز ۲ سال دیگر با پرشورهاست.