امام جمعه خسروشاه گفت: 11 اسفند ماه مردم با بصیرت ما با حضور و مشارکت خود در پای صندوق های رای، دشمنان این نظام را مایوس خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز، حجت الاسلام عبدالله باقرنژاد در سخنرانی اجتماع راهپیمایی ۲۲ بهمن خسروشا افزود: امروز با شهدایی که این انقلاب را تا امروز حفظ کردند عهد و پیمان می بندیم تا راه آن ها را ادامه دهیم و این پرچم و انقلاب را به امام زمان (عج) تحویل دهیم.

امام جمعه خسروشاه افزود: دشمنان می گفتند این انقلاب چهلمین سال خود را نخواهد دید، اما امروز ورود انقلاب به چهل و ششمین سال خود را جشن می گیریم؛ این انقلاب مردمی است و مردم آن را حفظ می کنند.

حجت الاسلام باقرنژاد با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز برهمه جهانیان آشکار شده است که جبهه مقاومت پیروز شده است و رژیم صیهونیستی در دنیا رو به شکست و نابودی است.

وی به حضور حداکثری در انتخابات مجلس تاکید کرد و اظهار داشت: ۱۱ اسفند ماه مردم با بصیرت ما با حضور و مشارکت خود در پای صندوق های رای، دشمنان این نظام را مایوس خواهند کرد.

باقرنژاد افزود: مردم با مشارکت بالای خود به دشمنان داخلی و خارجی تو دهنی خواهند زد.

امام جمعه خسروشاه گفت: جوانان ما برای حفظ این نظام خون دادند و این انقلاب در دستان ما امانت است و باید از ان محافظت کنیم.