باشگاه تراکتور برای ورود به بازار نقل و انتقالات تاخیر زیادی داشته و همین موضوع موجب نگرانی شدید هوادارانش شده است.

به گزارش عصر تبریز؛ لیگ برتر ۰۰-۹۹ با ۴ سرمربی و رتبه چهارم برای تیم تراکتور به پایان رسید. این تیم با پشت سر گذاشتن یک فصل پر حاشیه و پر رفت و آمد که هیچ اثری از ثبات و آرامش در آن دیده نمی شد لیگ بیستم را به سر رساند و بلافاصله پس از پایان آن نیز با فرمول قبلی به استقبال فصل بعد رفت.

انتخاب فراز کمالوند به عنوان جانشین فیروز کریمی باعث شد تا جمشید نظمی، مدیرعامل جدید سرخ پوشان در کمتر از یک ماه، با ۳ سرمربی مختلف (خطیبی، کمالوند، کریمی) کار کرده و یک رکورد جدید به نام خود ثبت کند. او که در هفته های پایانی لیگ بیستم فشار زیادی را بابت اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتشان متحمل شد وعده باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تا هفته آینده را داده که باید دید آیا محقق خواهد شد یا خیر؟

با توجه به جدایی تعداد قابل توجهی از نفرات فصل گذشته در طول این چند وقت اخیر، تراکتور برای بازی روز بیست و سوم شهریور ماه مشخص نیست که دقیقا قرار است با چه بازیکنانی به میدان برود. این در حالی است که نظمی در صحبت های اخیر خود اعلام کرده که افق او لیگ برتر است و شاید بازیکنان جدیدی که جذب می شوند آمادگی کامل برای بازی با النصر را نداشته باشند؛ البته هنوز بازیکنی هم جذب نشده که در مورد عملکرد او صحبتی کرد و باید دید که این بازیکنان چه زمانی به تراکتور اضافه خواهند شد.

تراکتور

در عکس تیمی که مشاهده می کنید و مربوط به هفته دوم لیگ بیستم است، نفراتی را در تیم تراکتور مشاهده می کنید که خیلی هایشان دیگر در تیم حضور ندارد؛ البته بهتر است در مورد آنهایی صحبت کنیم که همچنان در تیم هستند چرا که در همین تصویر اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، مهدی تیکدری، عکاشه حمزاوی، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری و اکبر ایمانی در طول فصل گذشته و یا در پایان آن از تراکتور جدا شده اند؛ این یعنی تراکتور بالای ۹۰ درصد از بازیکنانی که همین فصل گذشته در اختیار داشت را دیگر ندارد و این دقیقا خود فاجعه برای یک تیم حرفه ای است.

این حجم از تغییرات در مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم بی شک رسیدن به اهداف تعیین شده را بسیار سخت می کند و هواداران را بی اعتماد؛ بی اعتماد به تیمی که دیگر برای سرخابی های پایتخت رقیبی جدی محسوب نمی شود چرا که حتی در تبریز هم دیگر به این تیم ها می بازد و این برای تراکتوری که زمانی استقلال را در تهران و پرسپولیس را در تبریز ۴ تایی می کرد، اصلا خوب نیست. حال سوال اینجاست که با این حجم از جدایی بازیکنان، بلاتکلیفی تعداد دیگری از آنها و تیمی که تشکیل ۱۱ نفر از آن رفته رفته به غیر میل می کند، تراکتور کمتر از سه هفته دیگر با چه ترکیبی مقابل النصر میلیون دلاری به میدان خواهد رفت؟