معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد اربعین استان، بر آمادگی دستگاه‌های مسئول استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خسروشاه نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی در جلسه ستاد اربعین استان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زیادی از علاقه‌مندان قصد شرکت در آئین معنوی پیاده‌روی اربعین را داشته باشند؛ بنابراین ستاد استانی و دستگاه‌های مسئول باید آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران را داشته باشد.

وی در خصوص فعالیت‌های ستاد اربعین استان، گفت: ۱۷ کمیته در قالب این ستاد فعال هستند تا خدماتی را که برای زائران تعیین شده به سرانجام برسانند و عملکرد آنها نیز به طور مداوم بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تأمین امنیت، فراهم کردن زیرساخت‌ها و سامان‌دهی حمل و نقل از موارد مهمی هستند که باید به بهترین شکل ممکن در ایام اربعین حسینی انجام شوند.

وی با بیان این‌که حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع)، خاری در چشم استکبار جهانی است، افزود: از مهم‌ترین دستاوردهای این آئین معنوی، ایجاد همبستگی، وفاق، همدلی و انتقال فرهنگ‌ها بین شیعیان و مسلمانان است.

در این جلسه گزارش عملکرد کمیته‌های ستاد اربعین حسینی ارائه شد.