ستاره جوان آلومینیوم فصل آینده پیراهن تراکتور را به تن خواهد کرد.

به گزارش عصر تبریز؛ رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور که در نیم فصل دوم فرصت و شرایط کافی برای بستن تیم مورد نظر خود نداشت، طی برنامه ریزی هایی که در ماه های اخیر انجام گرفته، در حال بستن تیم سال آینده بود که البته با استعفای روز گذشته به نظر می رسد این پروژه ناتمام بماند.

امیر محمد هوشمند، ستاره جوان تیم آلومینیوم اراک یکی از بازیکنانی است که طبق شنیده ها از منابع آگاه کار حضورش در تراکتور برای فصل آینده نهایی شده و به احتمال زیاد با قراردادی سه ساله در لیگ بیست و یکم پیراهن این تیم را به تن کند. نکته مهم در مورد جذب مدافع جوان آلومینیوم این است که هوشمند سهمیه و خرید لیگ برتری نیست

هوشمند در لیگ بیستم عملکرد بسیار خوبی در آلومینیوم داشته است. او با با ۲۱ سال سن در برنامه نقل و انتقالاتی که تراکتوری ها سعی دارند طی آن تیم شان را جوان کرده و از شرایط فعلی خارج کنند، اولین بمب نقل و انتقالاتی به شمار می رود.

مدافع جوان آلومینیوم در نیمه اول بازی روز گذشته با یک نفوذ دیدنی از سمت چپ وارد محوطه جریمه تراکتور شده و در موقعیت تک به تک با اخباری، موفق به گشودن دروازه تراکتور شد. جالب اینجاست که هوشمند بعد از گلزنی در این دیدار به احترام رسول خطیبی، سرمربی سابقش که اینک هدایت تراکتور را به عهده دارد، شادی گلی انجام نداد.

بر اساس شنیده ها علاوه بر هوشمند چند بازیکن دیگر کم نام و نشان اما تاثیر گذار دیگر هم صحبت هایی با باشگاه تراکتور انجام داده اند. حسین پورحمیدی که چندی پیش خبر توافقش با تراکتور رسما اعلام شد، یکی دیگر از این بازیکنان است.