مدافع تیم فوتبال تراکتور، نظر داور مبنی بر خطای آرش قادری روی مهاجم استقلال و اعلام پنالتی به سود استقلال را بحث‌برانگیز دانست و گفت: صحنه اعلام پنالتی دوم به‌هیچ وجه صحیح نبود.

به گزارش خسروشاه نیوز، ابوالفضل رزاق‌پور پس از باخت تراکتور برابر استقلال در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در صحنه اعلام پنالتی اول، با توجه به تصاویر موجود و نظر کارشناسان پنالتی صحیح بوده اما معمولاً کسی اشتباهات داوران را توجیه نمی‌کند و معمولاً خواهان ختم قائله و جو حاکم هستند، در این صحنه قاطعانه نظر نمی‌دهم اما در صحنه دوم قطعاً خطایی اتفاق نیفتاده و پنالتی به‌درستی اعلام نشده است.

وی در رابطه با صحنه اعلام پنالتی دوم تصریح کرد: من در در یک قدمی این صحنه بودم و حتی قبل از اینکه آرش قادری پای‌اش را جمع کند و برخوردی رخ دهد، “مهدی قائدی” تمارض خود را آغاز کرده بود و درشرایطی که چند لحظه قبل از آن پنالتی مشکوکی توسط داور اعلام شده بود چنین تصمیمی بسیار بحث‌برانگیز بود و من که در یک قدمی صحنه بودم صراحتاً اعلام می‌کنم که خطایی رخ داد و به‌هیچ‌وجه پنالتی نبود.

رزاق‌پور در رابطه با درگیری لفظی کمک‌داور دوم بازی “حسن انتطاری” با بازیکنان تراکتور متذکر شد: کمک‌داور روبه من و دیگر بازیکنان تراکتور کرد و گفت: “من سرهنگ نیروی انتظامی هستم و شما باید به من احترام بگذارید” این درحالی است که من و دیگر بازیکنان تراکتور هیچگونه بی‌احترامی را نسبت به این کمک‌داور انجام ندادیم، اما من در این میان سوالی از ایشان دارم؛ آقای سرهنگ آیا شما جواب هواداران تراکتور را خواهید داد؟

وی ادامه داد: اگر کمک‌داور صحنه جلو آمدن اخباری از روی خط دروازه را تشخیص داد و برای این تصمیم‌اش قسم می‌خورد، چرا در صحنه اعلام پنالتی اول درحالی که در چند متری این اتفاق حاضر بود، هادی محمدی را بازیکن خاطی دانسته و به داور بازی اعلام کرد که مدافع وسط ما را از زمین بازی اخراج کند؟ شغل شریف این کمک داور در بیرون از زمین فوتبال مورد احترام ما است اما در داخل زمین باید کارش را به درستی انجام دهد.

رزاق‌پور در رابطه با زمزمه‌های معاوضه‌اش با یکی از بازیکنان فولاد خوزستان گفت: در ابتدا باید اعلام کنم که من از شرایطم در باشگاه تراکتور بسیار راضی هستم، ولی این موضوع به گوش من هم رسیده است، اما در این رابطه باید بگوییم که اگر باشگاه تراکتور به من نیاز ندارد بهتر است این موضوع را با صراحت به من اعلام کند و اگر موضوع معاوضه در کار است اوصولاً می‌بایستی در ابتدا من را در جریان بگذارند و بعد دست به‌کار شوند.