امام جمعه خسروشاه گفت: اگر صد سال هم بگذرد باز هم نمیتوان تمام ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی را شناخت. تلاش دشمنان این است که انتخابات ایران را به سمتی ببرند که خودشان می خواهند. آنها می خواهند غرب گرایان در ایران بر سر کار بیایند و دولت انقلابی و حزب الهی مومن در راس امورات قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز، حجت الاسلام ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته خسروشاه گفت: حضرت امام خمینی (ره) دارای یک شخصیت استثنایی است. اگر به قرآن رجوع کنیم طبق آیه ۲۰ سوره توبه الَّذِينَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ (آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند) یکی از مصادیق این آیه حضرت امام خمینی (ره) است.

وی گفت: اگر صد سال هم بگذرد باز هم نمیتوان تمام ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی را شناخت. هر کسی در جایگاه و موقعیت فکری خود شناخت و آگاهی خاصی در خصوص شخصیت امام خمینی دارد. امام خمینی در ویژگی هایی همچون عالم بودن، عارف بودن، دفاع از اسلام در درجات بالاتر قرار دارد. امام خمینی در شناخت دشمنی همچون آمریکا و دشمنان اسلام و آنهایی که بر علیه امت و ملت های اسلامی توطئه می کنند دارای بصیرت و آگاهی منحصر بفرد بود و از این لحاظ دارای یک شخصیت بی نظیر در تاریخ است.

امام جمعه خسروشاه با اشاره به دشمن شناسی امام خمینی (ره) گفت: امام یک زمانی فرمود من با اطمینان می گویم که اسلام ابرقدرت ها را به خاک ذلت می نشاند که یکی از مصادیق معروف آن که در تاریخ هم ثبت شده است نامه ایشان به گورباچف رهبر شوروی سابق بود که در آن نامه نوشته بود جناب آقای گورباچف، برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد. و امروز می بینیم که اثری از شوروی وجود ندارد. از این طرف افول آمریکا طبق فرموده مقام معظم رهبری شروع شده است. نباید به ابهت پوشالی آمریکا نگاه کرد، بلکه آن کشوری که ادعای آزادی دارد از درون دچار اختلافات شدیدی است. اگر به انتخابات آمریکا نگاه کنید هنوز از مشکلات آن تمامی ندارد.

حجت الاسلام ناصری گفت: امام خمینی در مورد جنگ تحمیلی فرموده بود ما افتخار می کنیم که در این جنگ طولانی و نابرابر فقط با تکیه بر سلاح ایمان و توکل بر خدای بزرگ و دعای بقیه الله (عج) و اعتماد به نفس و همت دلاور مردان و شیر زنان کارزار به پیروزی رسیدیم. این یعنی ما بر راهی که در آن قرار داریم باور داریم و برای آن هزینه می دهیم. همه اینها نشان دهنده شخصیت والای امام خمینی (ره) است.

خطیب نماز جمعه خسروشاه گفت: یکی از ابتکارات امام راحل نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس بود که در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین انجام گرفت. حال بعد از ۴۰ سال می بینیم که اسرائیل تا به این حد ذلیل نشده بود تا جایی که هزاران موشک گروه های مقاومت فلسطین به سوی سرزمین های اشغالی روانه شد و رژیم صهیونیستی مجبور شد به یک شکست و آتش بس تن در دهد.

وی با اشاره به امر مهم انتخابات گفت: دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی برنامه ریزی های فراونی انجام داده و هزینه ای هنگفتی در نظر گرفته اند و میخواهند در انتخابات ایران به زعم خودشان میدان داری کرده و دخالت نمایند.

حجت الاسلام ناصری گفت: دشمنان در همین راستا لشگری از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی همچون بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا، سایت منافقین و ایران اینترنشنال را به خط کرده اند تا افکار مردم ایران را مورد تهاجم فکری و اندیشه ای قرار دهند. اما اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم اجازه همچین کاری به آنها نخواهد داد. اقتدار این کشور تا جایی است که برخی تحلیل گران در دنیا ایران را امپراطوری سلاح معرفی می کنند.

وی گفت: تلاش دشمنان این است که انتخابات ایران را به سمتی ببرند که خودشان می خواهند. آنها می خواهند غرب گرایان در ایران بر سر کار بیایند و دولت انقلابی و حزب الهی مومن در راس امورات قرار نگیرد. یکی از برنامه های آنها دو قطبی سازی پرتنش در کشور است که جامعه ایران را دو قطبی سازند و اختلافات قومیتی را بوجود بیاورند.

امام جمعه خسروشاه گفت: تشکیل یک دولت جوان انقلابی قطعا به ضرر دشمنان خواهد بود. بنابراین آنها تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا از روی کار آمدن چنین دولتی جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام ناصری گفت: رای دادن در مکتب شهید حاج قاسم تیری است بر قلب دشمن و کمک به جبهه مقاومت اسلامی و برعکس رای ندادن زیر پا گذاشتن خون شهداست و خیانتی است به راه این شهیدان

وی با اشاره به سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی (ره) انتخابات را یک فریضه دینی می دانست و در بعضی مواقع عدم شرکت در انتخابات در راس گناهای کبیره قرار دارد.

خطیب نماز جمعه خسروشاه گفت: مقام معظم رهبری فرموند نامزدهای انتخاباتی به وعده هایی که می دهند دقت کنند که کدام یک عملیاتی و قابل اجراست و کدام یک قابل اجرایی نیست؟ نباید به مردم وعده غیر واقعی داد.

وی گفت: تنها راه تغییر وضع موجود شرکت در انتخابات و رای دادن است. دولت فعلی در بحث مدیریتی ضعف هایی داشت و نمی توان آنها را انکار و پنهان کرد. افزایش بی رویه قیمت انواع کالا ها و این همه گرانی ها حاصل سوء مدیریت دولت است. بنابراین برای تغییر وضع موجود باید به پای صندوق های رای رفت.
حجت الاسلام ناصری گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری آحاد مردم باید دیگران را برای حضور در انتخابات تشویق کنند. اینکه گفته می شود بخاطر مشکلات معیشتی نباید در انتخابات شرکت کرد درست نیست و این سخنان نباید مردم را دلسرد کند. برای حل تمامی این مشکلات ضروری است در انتخابات شرکت کنیم.