امام جمعه خسروشاه با انتقاد از کاهش ساعات کاری ادارات گفت: بزرگترین عبادت و دعای مدیران و مسئولان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست.

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز، حجت الاسلام باقرنژاد در خطبه های نماز جمعه خسروشاه افزود: دشمن در مسایل اقتصادی و فرهنگی به دنبال ضربه زدن به کشور است که کاهش ارزش ریال از جمله نتایج آن است.

امام جمعه خسروشاه گفت: خائنین به مردم باید به ملت معرفی شوند و اینگونه نباشد که افرادی که آبروی دین و نظام را حفظ نمی کنند و به آن ضربه می زنند، به بهانه های مختلف مصون باشد.

خطیب نماز جمعه خسروشاه ادامه داد: کاهش تورم را مردم باید در زندگی خود احساس کنند و فقط با گفتن این که تورم کاهش یافته است کاری درست نمی شود.

حجت الاسلام باقرنژاد با انتقاد از کاهش ساعات کاری ادارات اظهار داشت: بزرگترین عبادت و دعای مدیران و مسئولان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنهاست.

امام جمعه خسروشاه در ادامه گفت: از ملت شریف به دلیل حفظ حرمت شهادت علی (ع) در روز طبیعت و ۱۳ بدر قدردانی می‌کنم

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در جهان تاثیر گذار است. در تمام دنیا این حرکت ها به وجود آمده است.

حجت الاسلام باقرنژاد به مقاومت مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: اسراییل پس از ۷ ماه جنگ بی رحمانه، در برابر مقاومت مردم غزه شکست خورده است.

امام جمعه خسروشاه امنیت را حاصل خون شهدا دانست و اظهار کرد: سردارانی که در کنسولگری ایران در سوریه شهید شدند، ضامن امنیت مردم و کشور هستند و سینه خود را در برابر دشمنان سپر کرده اند.

حجت الاسلام باقرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مسئولین، احتکار مسکن توسط برخی خائنین را که با استفاده از امکانات و تسهیلات ارزان قیمت اقدام به ساخت می کنند را بگیرند.