امام جمعه خسروشاه گفت: همه مسلمانان در قبال آرمان فلسطین مسئولند. اسرائیل امروز یک غده سرطانی در منطقه است که بر همگان لازم است به این موضوع اهمیت داده و موضع گیری انجام دهند.

به گزارش خسروشاه نیوز، حجت الاسلام والمسلیمن ناصری به خبرنگار خسروشاه نیوز گفت: دو سال است که مراسم روز قدس بخاطر بیماری کرونا برگزار نمی شود. با اینکه حیف است مراسم روز جهانی قدس تعطیل شود اما بخاطر رعایت پروتکل ها برگزار نمی شود. در فضای مجازی در این موضوع کارهای بسیار خوبی شده است که هر کس می تواند از طریق به اشتراک گذاری پیام، سخن یا هر مطلبی در آن شرکت کند.

امام جمعه خسروشاه گفت: امام راحل فرمود روز قدس روز اسلام است. علت آن این است که رژیم صهیونیست غاصب، ظالم و ستم گر است. این ها یک رژیم ظالم و کودک کش هستند و زمین های فلسطینیان را غصب کرده اند و متعلق به آنان نیست. رژیمی است که فقط در فکر تجاوز است، روزی به لبنان حمله می کند، روزی به غزه تجاوز می کند، روزی به سوریه حمله می کند که همه این ها نشان می دهد لجاجت در ذات آنها قرار داده شده است.

وی افزود: یکی از راه های مبارزه با چنین رژیمی اهمیت دادن به روز جهانی قدس است. آنگونه تصور نشود که این موضوع به کسی مربوط نیست. بلکه همه مسلمانان در قبال آرمان فلسطین مسئولند. شاید کسی فکر کند با راهپیمایی من چه اتفاقی می افتاد و چه تاثیری در سرنوشت فلسطین دارد؟ در پاسخ باید گفت در روایات داریم مسلمان باید از مسلمان حمایت بکند. همه مسلمانان باید در امورات مسلمانان دیگر همت نمایند و نباید به تحمیل ظلم راضی باشند. هر مسلمانی که به ندای استمداد مسلمان دیگری پاسخ ندهد، مسلمان نیست.

حجت الاسلام ناصری گفت: در ۴۲ سال گذشته ظلم های آمریکا و اسرائیل بر همگان آشکار شده است. تحریم یکی از همین ظلم ها به ملت های مسلمان است. ما در مسئله هسته ای به دنبال ساخت بمب نیستیم و فقط کاربردهای صلح آمیز آن همچون دارو و درمان و صنعت برای ما اهمیت دارد.
اسرائیل امروز یک غده سرطانی در منطقه است که بر همگان لازم است به این موضوع اهمیت داده و موضع گیری انجام دهند و در مقابل مظلومان ساکت نباشند.
در موضوع فلسطین برخی کشورهای اسلامی که گوش به فرمان آمریکا هستند در مسئله فلسطین ظلم کردند اما ملت های مسلمان با آرمان های فلسطین همراه هستند.