شركت آب وفاضلاب استان آذربايجان شرقي در نظر دارد کالاهای اسقاطی وراکد و از رده خارج و مازاد خودرا با مشخصات مندرج در اسناد مزايده را طبق مشخصات مندرج در اسناد مزايده و از طریق سامانه ستاد ایران برگزار و به مزایده بگذارد.

آگهي مزايده عمومي (نوبت دوم)
شماره ۱۲ سال ۱۴۰۲

شركت آب وفاضلاب استان آذربايجان شرقي در نظر دارد کالاهای اسقاطی وراکد و از رده خارج و مازاد خودرا با مشخصات مندرج در اسناد مزايده را طبق مشخصات مندرج در اسناد مزايده و از طریق سامانه ستاد ایران برگزار و به مزایده بگذارد. لذا از كليه واجدين صلاحيت و درخواست كنندگان شركت در مزايده دعوت مي گردد از تاریخ درج آگهی لغایت مدت مندرج در ذیل فراخوان با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند. بديهي است شركت در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار ميباشدو هزينه آگهي از برنده مزايده اخذ خواهد شد .
الف ) به پيشنهادهاي فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پيشنهاداتي كه بعد از انقضاء مدت مقرر در اسناد مزايده واصل شود ، مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد .
ب ) ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مزايده مندرج است .
ج) پيشنهاد دهنده مكلف است معادل مبلغ سپرده ، تضمين هاي معتبر تسليم يا مبلغ مذكور را به حساب جام شماره ۷۲۲۱۱۲۴۷۳۳ بانك ملت باجه آب و فاضلاب تبريز ( كد شعبه ۵/۱۳۴۲ ) واريز و حسب مورد ضمانتنامه يا رسيد واريز وجه را ضمن بارگذاری در سامانه ستاد ایران به صورت فیزیکی نیز در وقت مقرر تحویل دبیرخانه شرکت آ ب و فاضلاب استان آذربایجانشرقی نماید. به پيشنهادهاي فاقد سپرده ، سپرده هاي مخدوش ، سپرده هاي كمتر از ميزان مقرر،‌ چک و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد .سايت WWW.abfaazarbaijan.ir
مهلت فروش اسناد از تاریخ درج آگهی لغایت ساعت ۱۹ مورخه ۷/۱۲/۱۴۰۱

آخرین مهلت تسلیم و بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستادایران ساعت ۸صبح مورخه ۱۹/۱۲/۱۴۰۱

زمان و تاریخ بازگشایی پیشنهادات در سامانه ستاد ایران ساعت ۱۰ صبح مورخه ۱۹/۱۲/۱۴۰۱

شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي