۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - پایگاه خبری خسروشاه نیوز
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ پایگاه خبری خسروشاه نیوز
سربازان متأهل‌ چند ماه کسر خدمت می‌گیرند؟ 18 بهمن 1402

سربازان متأهل‌ چند ماه کسر خدمت می‌گیرند؟

طبق قانون تمامی سربازان وظیفه حین خدمت که دارای ۴ فرزند و بیشتر هستند بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

۲۰۲۳ ایران ۲ – قطر ۳؛ باز هم نیمه نهایی ایستگاه آخر بود 18 بهمن 1402
نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا -

۲۰۲۳ ایران ۲ – قطر ۳؛ باز هم نیمه نهایی ایستگاه آخر بود

تیم‌های ایران و قطر در دومین بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و این دیدار به سود قطر رقم خورد تا راهی مرحله فینال شود.

آگهي مناقصه عمومي خدمات نظافت، عطف چيني و سم پاشي در پستهای انتقال، فوق توزيع و امور ديسپايچنگ و مخابرات استان آذربايجان شرقي 18 بهمن 1402

آگهي مناقصه عمومي خدمات نظافت، عطف چيني و سم پاشي در پستهای انتقال، فوق توزيع و امور ديسپايچنگ و مخابرات استان آذربايجان شرقي

شرکت برق منطقه¬ای آذربایجان در نظر دارد مناقصه ارائه انجام خدمات نظافت، عطف چيني و سم پاشي در پستهای انتقال، فوق توزيع و امور ديسپايچنگ و مخابرات استان آذربايجان شرقی را واگذار نماید

آگهی مناقصه بهسازی شبکه برق کوزه کنان شبستر 18 بهمن 1402

آگهی مناقصه بهسازی شبکه برق کوزه کنان شبستر

شركت توزيع نيروي برق آذربايجان شرقي در نظر دارد از طريق برگزاري مناقصه عمومي يک مرحله ای نسبت به واگذاري عمليات به شرح جدول ذيل اقدام نمايد.

خبر خوش معاون رئیس جمهور برای مادران 18 بهمن 1402

خبر خوش معاون رئیس جمهور برای مادران

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: ادارات در جاهایی که می‌توانند باید مهد کودک را در قالب استاندارد ایجاد کنند، در جاهایی هم که این امکان وجود ندارد باید اتاق مادر و کودک داشته باشند.

پنتاگون: منتظر درگیری دریایی با ایران نیستیم 18 بهمن 1402

پنتاگون: منتظر درگیری دریایی با ایران نیستیم

پنتاگون اعلام کرده است که ایالات متحده قصد ندارد گروه‌های مورد حمایت ایران در عراق و سوریه را برای مدت طولانی هدف قرار دهد.

۷ ویتامین مفید برای جلوگیری از ریزش مو 18 بهمن 1402
جلوگیری از ریزش مو با این ویتامین‌ها:

۷ ویتامین مفید برای جلوگیری از ریزش مو

همه ما حداقل یک بار در طول زندگی، ریزش مو یا دیگر مشکلات مرتبط با مو را تجربه کرده‌ایم. موهای ما نیز مانند سایر اعضای بدن برای رشد، به مواد مغذی نیاز دارند. بنابراین یک رژیم غذایی متعادل با ویتامین‌ها و مواد معدنی مناسب می‌تواند به طور قابل توجهی رشد مو را تقویت کند.

«افزایش سن بازنشستگی» از فروردین ۱۴۰۳ 18 بهمن 1402

«افزایش سن بازنشستگی» از فروردین ۱۴۰۳

معاون فنی و امور بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای ماده ۲۹ برنامه هفتم و شرایط بازنشستگی منوط به تدوین و ابلاغ آیین‌نامه است اما عملیاتی شدن آن مطابق قانون برنامه هفتم توسعه از اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ قابل انجام خواهد بود.