رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این‌که بهترین نمود عمل به علم را می‌توان در ایمن سازی افراد در مقابل ویروس کرونا دید، گفت: اکنون که مشکل عمده‌ای جهان را فرا گرفته است، یک عده‌ای عالم شبانه روز زحمت می‌کشند تا در مدت زمان کوتاه، ایمن سازی را انجام دهند.

به گزارش خسروشاه نیوز، محمدحسین صومی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در این دانشگاه، با اشاره به آغاز واکسینه شدن سالمندان در آذربایجان شرقی، ادامه داد: از معدود جاهایی که می‌توان قدردانی مردم را با عمق وجود حس کرد، مراکز انجام واکسیناسینون مردم است، در این مراکز و در حین واکسیناسیون می‌توان به وضوح تاثیر علم را لمس کرد.

وی با تاکید بر تکریم سالمندان و توجه به وضعیت جسمی سالمندان برای سهولت در انجام امر واکسیناسیون، افزود: بهترین راه برای به دست آوردن دل سالمندان این جامعه، واکسینه کردن است، امیدوارم همیشه از خدمت به مردم لذت ببرید.

وی با بیان این‌که از دانشجویان انتظار می‌رود مسیر خود را درست طی کنند، گفت: جشنواره آموزشی یعنی جشن موفقیت در فعالیت‌های آموزشی است، بسیاری از دانشجویان از بهترین روزهای عمر خود می‌گذرند تا در میانسالی به یک انسان توانمند تبدیل شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیان کرد: از تمامی دانشجویان که در این جشنواره شرکت و نقش آفرینی کردند، قدردانی می‌کنم.