امام جمعه خسروشاه گفت: روحانیون باید با جوانان رابطه برقرار کنند و با آنان ارتباط خوبی داشته باشند تا بتوانند آنان را جذب نمایند.

به گزارش خسروشاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ناصری در همایش تکریم و تعظیم مساجد که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد گفت: در بحث تکریم و تعظیم مساجد روایاتی از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) نقل شده است که باید از آنها پیروی کنیم.

وی ادامه داد: مسئولین و مدیران ادارات باید در امر نماز اهتمام داشته باشند و روحانیت در این امر مسئولیت بیشتری دارند.

امام جمعه خسروشاه گفت: هیئت امنای مساجد مخصوصا در ایام ماه مبارک رمضان از روحانیون طراز بالا برای حضور در مساجد دعوت کنند. و هیئت امنای مساجد باید مسئولیت پذیر باشند و آنطور نباشد که از مسئولیت های محوله شانه خالی کنند.

حجت الاسلام ناصری همچنین به روحانیون توصیه کرد که باید با قشر جوان رابطه برقرار کنند و با آنها ارتباط خوبی داشته باشند تا بتوانند آنان را جذب نمایند.

وی همچنین به کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته در خصوص کمک های مومنانه و مواسات اقدامات بسیار خوبی از طریق مساجد انجام گرفت.

امام جمعه خسروشاه گریزی هم به ماجرای مرغ زد و گفت:در آستانه عید نوروز در مورد توزیع مرغ در خسروشاه اقدامات خوبی از طرف نهادهای ذیربط انجام شد و مسئولین امر نظارت های لازم را در این خصوص انچام دادند.

گفتنی است همایش تکریم مساجد با حضور روحانیت منطقه، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی شهر و روستا، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی بخش، هیئت امناء  مساجد، فرماندهان پایگاهها و دهیاران روز سه شنبه (۱۷ فروردین) در مجتمع فرهنگی هنری خسروشاه برگزار گردید.

  • نویسنده : سعید خسروشاهی