وزیر کشور گفت: آذربایایجان شرقی قلب تپنده و نقطه محوری در اقتصاد ایران و مرکز دیپلماسی در بین کشور های همسایه است.

به گزارش خسروشاه نیوز، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی گفت: وجود آیت‌الله آل‌هاشم بعنوان امام جمعه محبوب و مردمی در این استان نعمت بزرگی است و ایشان همواره یار و یاور استاندار فقید برادر خُرّم بودند.

وی ادامه داد: آقای خُرّم کارهای بزرگ و مهمی در این استان از جمله کسب رتبه اول سرمایه‌گذاری اقتصادی، قطار تبریز میانه، احیای واحدهای راکد و… را انجام دادند.

وی افزود: وقتی یک مدیر جهادی سرکار باشد، تحریم، سستی و تعطیلی کار معنی ندارد. به تعبیر امام خمینی (ره) ما بن بست نداریم حتی اگر همه عالم مقابل ما بایستند، چون ما خدا را داریم

وحیدی گفت: حضرت آقا برای خوشایند من و شما نمی‌گویند که نزدیک قله هستیم، وضعیت امروز محور مقاومت و پیروزی‌های بزرگ برابر رژیم صهیونیستی مصداق تحقق وعده الهی است.

وی‌گفت: می‌بینید که یمنی‌ها بدون هراس از حملات موجودات خبیث منطقه، چه افتخاری خلق می‌کنند، امروز انقلاب اسلامی در اوج قله عزت و عظمت است.

وحیدی افزود: در شرایط امروز توقف ممنوع و ناامیدی منتفی است و باید حرکت جهادی امیدوارانه رو به جلو باشد.

وی‌گفت: ملت ما بیدار و تسلیم ناپذیر است و دولت با بهره‌گیری از ارزش‌ها در میدان است، دولت عین مردم بوده و از مردم جدا نیست.

وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه تعیین کننده مهمی است و مردم باید یکپارچه و یکصدا حضور دشمن‌شکن داشته باشند.

وی گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی از حضور مردم در انتخابات می‌ترسند.

وحیدی ادامه داد: مرحوم خُرّم تا آخرین لحظه از کار نایستاد و با وجود کسالت کارها را پیگیری می‌کرد و امروز پرچم در اختیار مدیر جوان، فرهیخته و با سابقه ارزشمند برادرمان آقای رحمتی قرار می‌گیرد.

وی گفت: کارهای استان باید با قدرت و صلابت با همکاری مدیران استانی تحت ارشادات نماینده ولی فقیه جلو برود.

وزیر کشور تاکید کرد: آذربایایجان شرقی قلب تپنده و نقطه محوری در اقتصاد ایران و مرکز دیپلماسی در بین کشور های همسایه است.