در ماهی که گذشت، شهرداری خسروشاه با توزیع حدود 600 تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش خسروشاه نیوز، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری خسروشاه نیز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

رسول کریمیان شهردار خسروشاه در این زمینه به خبرنگار خسروشاه نیوز گفت:

در یک ماه اخیر در معابر و کوچه های مختلف سطح شهر خسروشاه حدود ۶۰۰ تن آسفالت آریزی شده است.

آسفالت

وی گفت: از اول سال نیز تا کنون نزدیک ۲ هزار تن آسفالت ریزی انجام شده که البته این روند ادامه دارد.

شهردار خسروشاه اظهار کرد: در یک ماه اخیر توزیع آسفالت به صورت محله محور بوده و در محلات و کوچه هایی مانند مروارید، شتریان، شهید بشیری، بهارستان، کوی چمران، کوی فرهنگیان و میدان ساعت تا فلکه اصلی آسفالت ریزی و لکه گیری شده است.

کریمیان تاکید کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا در سایر محلات نیز این کار ادامه خواهد داشت، به طوری که محله ای باقی نماند که نیازمند آسفالت باشد.

آسفالت