بخشدار خسروشاه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در خسروشاه بیداد می کند گفت: شهرداری و دهیاری ها باید جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش را بگیرند.

به گزارش خسروشاه نیوز ناصر نادری بخشدار خسروشاه صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش خسروشاه گفت:ادارات حق اینکه مراجعین را به دلیل کرونا و رعایت پروتکل ها به بیرون از اداره هدایت کنند ندارند و فقط باید بر اساس پروتکل های بهداشتی عمل نموده و از اقدام سلیقه ای پرهیز نمایند.

وی گفت: اگر مراجعین به ادارات به فرض مثال فاقد ماسک باشند باید به او تذکر داده شود که ماسک بزند و از عدم ارائه خدمات به وی خوداری شود.

بخشدار خسروشاه ادامه داد:ساخت و سازهای غیر مجاز در خسروشاه بیداد می کند. شهرداری و دهیارای ها باید جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را گرفته و مانع ادامه آن ها شوند. همچنین دهیاری ها بنگاه های املاک را توجیه نمایند که هنگام فروش زمین به مشتری اطلاعات درست دهند که مثلا این زمین در خارج از محدوده است.

نادری افزود: مدیران ادارات در پاسخگویی به مراجعان و شهروندان اهتمام ویژه داشته باشند. اینکه جواب نامه ای یک هفته طول بکشد قابل قبول نیست. از واحدهای و نهادهای خدمات رسان و عمومی نظارت های شبانه روزی انجام خواهد گرفت.

بخشدار خسروشاه گفت: مدیران ادارات حضور در وقت اداری را رعایت نمایند. اینطور نباشد که ساعت ۸٫۳۰ صبح هنوز در پلیس راه باشند.

نادری در مورد انتخابات ۱۴۰۰ گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر از ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز س هشنبه ۲۶ اسفند ماه (جمعا به مدت ۷ روز) انجام خواهد گرفت. همچنین ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه خواهد یافت.

نادری در مورد انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: بعضا از گوشه و کنار شهر اخبار برگزاری میتینگ های انتخاباتی و معرفی گزینه ها برای انتخابات شورای شهر شنیده می شود که  البته این کار خوب است. اما افراد فقط برای خدمت به مردم به میدان بیایند.

وی ادامه داد: ما وظیقه داریم انتخابات را سالم و پرشور برگزار کنیم و در این راستا با کسی تعارف نداریم. بطوریکه در سال های قبلی نیز یک مورد هم تذکر از نهادهای قضایی یا نظارتی نگرفته ام.

رئیس شورای اداری بخش خسروشاه با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر خسروشاه با شهرداری این شهر تعامل و همکاری خوبی دارد، در خصوص حل مشکلات روستاها نیز گفت: شوراهای روستاها دهیاران همکاری های بیشتری داشته باشند تا مشکلات و معضلات روستایی مرتفع گردد.

ناری در خاتمه با اشاره به برگزاری مراسمات دهه فجر امسال که مبتنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و بدور از تجمعات خواهد بود گفت: در دهه فجر آذین بندی، فضاسازی شهر و ادرات مورد توجه ویژه قرار گیرد. همچنین در این دهه در اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک مومنانه همکاری های بیشتری انجام گیرد و خیرین هم به میدان بیایند تا کمک ها به دست نیازمندان برسد.

  • نویسنده : سعید خسروشاهی