تعدادی از هواداران تراکتور با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل ورزشگاه بنیان دیزل خواهان تحویل تیم از سوی مالک این باشگاه شدند.

به گزارش خسروشاه نیوز، هواداران تراکتور که در اعتراض به نتایج ضعیف این تیم خواهان تغییر مالکیت باشگاه تراکتور شده اند، امروز (شنبه ۱۱ دی ماه) مقابل استادیوم اختصاصی این تیم واقع در بنیان دیزل دست به تجمع اعتراضی زدند.

«آذربایجان اویاخدی، تراکتورا دایاخدی»، «آذربایجان بیر کلام، تحویل ورین والسلام» از ج

مله شعارهایی بود که هواداران سر دادند. به دنبال این تجمع، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور در میان معترضان حضور یافت.

در ادامه چند تن از هواداران به نمایندگی از این جمع وارد باشگاه تراکتور شده و در کانون هواداران با تعدادی از مسوولان این باشگاه دیدار کردند.

هواداران تراکتور چندی پیش نیز با تشکیل کمپینی خواستار انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به صنایع مس شده بودند.

روز گذشته باشگاه تراکتور در خصوص موضوع تحویل باشگاه به هیات فوتبال استان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما همچنان روی حرف خود بوده و آماده تحویل تیم به هیات فوتبال هستیم و معترضین به شرایط موجود و درخواست کنندگان واگذاری تیم، باید مطالبات خود را از هیات فوتبال و مسؤولان امر داشته باشند.

اما جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به بیانیه باشگاه تراکتور امروز گفته است: اگرچه وظیفه هیات فوتبال استان تیمداری نیست و هیات فوتبال نمی‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری کند اما باشگاه تراکتور درخواست خود را به صورت مکتوب به هیات فوتبال استان تحویل دهد.