نماینده مردم تبریز با اشاره به پیشنهاد آیت‌الله رئیسی برای انتصاب به عنوان معاونت پارلمانی دولت سیزدهم گفت: در مجلس می‌مانم.

به گزارش خسروشاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد آیت‌الله رئیسی برای انتصاب به عنوان معاونت پارلمانی دولت سیزدهم اظهار داشت: در مجلس می‌مانم و در این حوزه به دولت کمک می‌کنم.

وی خطاب به مردم حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: نظر به پیشنهاد معاونت پارلمانی دولت سیزدهم به اینجانب، ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس جمهور مردمی، آیت‌الله رئیسی و افرادی که موافقت و حمایت خود را با پذیرش این مسئولیت اعلام کردند، اینجانب با اذعان به اینکه مجلس و دولت هر دو سنگر خدمت است به استحضار مردم عزیز می‌رسانم من در مجلس می‌مانم و در سنگر مجلس به خدمت خود ادامه می‌دهم.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بی‌شک اکنون در شرایط سخت اقتصادی، رسالت اصلی مجلس و دولت، همفکری و همکاری برای برون‌رفت از این وضعیت نابسامان است ابراز داشت: هماهنگی بین دو قوه آن را شتاب خواهد بخشید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مردم برای تقویت فضای همکاری و تعامل و پشتیبانی از دولت برآمده از آرا و امید مردم در راستای رهنمودهای حکیمانه رهبر عزیزمان و کاستن از مشکلات جامعه، تلاش خود را دوچندان خواهم کرد و امیدوارم اقدامات تأثیرگذار و رضایت‌بخشی در این بخش داشته باشیم.