در آستانه شروع فعالیت دولت سیزدهم، جلسه بررسی مشکلات و مطالبات بخش خسروشاه در دفتر امام جمعه خسروشاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز، در آستانه تشکیل دولت سیزدهم، جلسه بررسی مشکلات بخش خسروش با حضور مسئولین سازمان ها و ادارات به ریاست امام جمعه خسروشاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه خسروشاه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) به ویژگی های شخصیتی ایشان شاره کرد و گفت: نام امام باقر (ع) که البته باقر لقب ایشان است و نام اصلی این امام بزرگوار محمد است می توان فهمید که ایشان شکافنده دانشها و علوم بوده‌اند.

وی افزود: امام محمد باقر (ع) با آمدنشان توانستند گنجینه علمی را که در درون خود داشته و معدن علم الهی که در وجودشان بود را محقق کرده و درجامعه گسترش دهند.

امام جمعه خسروشاه هدف از تشکیل این جلسه را بررسی و جمع بندی مشکلات بخش خسروشاه عنوان کرد و گفت: بر آنیم تا در آستانه تشکیل دولت سیزدهم مشکلات مهم و درخواست ها و مطالبات مردمی را احصاء نموده و به دولت جدید انتقال دهیم تا در راستای رفع آنها اقدامات لازم انجام گیرد.

دفتر امام جمعه

دفتر امام جمعه

ناصر نادری بخشدار خسروشاه نیز که در جلسه حضور داشت گفت: با توجه به اینکه خسروشاه یک منطقه صنعتی می باشد، کارگاه ها و کارخانه های زیادی در آن واقع شده اند که می بایست تمامی این واحد های صنعتی شناسنامه دار شوند.

بخشدار خسروشاه گفت: از دیگر اقدامات مهمی که باید انجام شود حمایت از بخش کشاورزی و رونق دادن به محصولات باغی است. چرا که خسروشاه یک منطقه کشاورزی و باغی است و بسیاری از مردم در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

نادری افزود: یکی از معضلاتی که امروزه وجود دارد بحث تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که در این مورد جهاد کشاورزی باید ورود کرده و با تغییر کاربری های غیر قانونی مقابله نمایند.

دفتر امام جمعه

دفتر امام جمعه

رسول کریمیان شهردار خسروشاه نیز گفت: یکی از مطالبات مهم مردمی استقرار نمایندگی تامین اجتماعی در خسروشاه می باشد که متاسفانه در دولت فعلی این مورد به نتیجه نرسید و ضروری است در دولت جدید مورد پیگیری جدی قرار گیرد تا اهالی بودن رفت و آمد های مکرر به شهرهای اطراف مخصوصا تبریز، بتوانند امورات مربوط به بیمه تامین اجتماعی را انجام دهند.

شهردار خسروشاه گفت: ایجاد مکان های تفریحی و ورزشی در برنامه های آینده این شهرداری قرار دارد که به مرور اجرایی خواهد شد.

در پایان جلسه و پس از ارائه نظرات توسط سایر اعضای جلسه، حجت الاسلام ناصری گفت: تمامی این موارد یادداشت و پس از جمع بندی نهایی جهت بررسی های لازم به مسئولین مربوطه در دولت سیزدهم ارسال خواهد شد تا شاهد شکوفایی و پیشرفت شهر باشیم.

  • نویسنده : سعید خسروشاهی