دانش‌آموزان پایه‌های سوم تا دوازدهم در مدارس بالای ۵۰ نفر باید همچنان غیرحضوری باشد. آموزش دانش‌آموزان در مناطق قرمز در همه پایه‌های تحصیلی غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خسروشاه نیوز، به گفته وزیر آموزش و پرورش آموزش دانش‌آموزان مناطق آبی و زرد در مدارس زیر ۵۰ نفر در همه پایه‌های تحصیلی و مدارس بالای ۵۰ نفر فقط در پایه‌های اول و دوم ابتدایی از یکم بهمن حضوری خواهد بود.

محسن حاجی میرزایی گفت: کلاس‌های عملی هنرستانی‌ها در مناطق آبی و زرد از یکم بهمن حضوری تشکیل خواهد شد.

وی تأکید کرد: به مدارس ابلاغ کرده ایم که تشکیل کلاس‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حداکثر تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس ۱۰ نفر باشد.

حاجی میرزایی گفت: به مدارس تأکید شده است که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حداکثر ۱۰ نفر در هر کلاس، آموزش دانش‌آموزان را در روز‌ها و ساعات هفته تقسیم کنند تا تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس بیش از ۱۰ نفر نشود.

وی افزود: آموزش دانش‌آموزان پایه‌های سوم تا دوازدهم در مدارس بالای ۵۰ نفر باید همچنان غیرحضوری باشد. آموزش دانش‌آموزان در مناطق قرمز در همه پایه‌های تحصیلی غیرحضوری خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شورای مدارس موظف است دسته بندی دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌ها را تا قبل از یکم بهمن به اولیای آن‌ها اطلاع دهد.

وی افزود: ۴۰ هزار مدرسه زیر ۵۰ دانش‌آموز در کشور داریم که وقتی تعداد دانش‌آموزان را در بین پایه‌های تحصیلی تقسیم کنیم تعداد دانش‌آموزان هر پایه تحصیلی کمتر از ۱۰ نفر خواهد شد.

  • نویسنده : سعید خسروشاهی