باشگاه تراکتور نسبت به حضور بازیکن تحت قراردادش در سیرجان واکنش نشان داد.

به گزارش خسروشاه نیوز، جذب رضا شکاری، یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات لیگ هجدهم برای باشگاه تراکتور آذربایجان بود. شکاری در حالی تراکتوری شد که تقریبا کار پیوستنش به پرسپولیس تمام شده بود. پس از حضور این بازیکن در تراکتور، سعید آذری، مدیرعامل وقت باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که این انتقال غیرقانونی است و عواقب سختی در انتظار شکاری و باشگاه تراکتور خواهد بود. تراکتوری‌ها اما در واکنش به این موضوع اعلام کردند که هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

با آغاز لیگ برتر نوزدهم و در حالی که هواداران تراکتور منتظر رونمایی از خرید پر سر و صدای تیم‌شان بودند، شاهد غیبت بی وقفه رضا شکاری در ترکیب تیم دنیزلی بودیم. در طی هفته‌های ابتدایی، تصور بر این بود که شکاری هنوز نتوانسته خود را با شرایط تاکتیکی تیم جدیدش وفق دهد؛ در ادامه مشخص شد که تراکتوری‌ها در مورد این خرید جنجالی ریسک نکرده و تا زمان اعلام رای قطعی، از شکاری استفاده نکردند.

پس از اینکه تراکتوری‌ها متوجه شدند مشکلی از بابت حضور شکاری در ترکیب‌شان نخواهند داشت، این بازیکن از نیم‌فصل دوم با لباس تراکتور به میدان رفت. از لحاظ فنی اما شکاری بازده چندانی برای تراکتور نداشت. همین موضوع باعث شد تا جز هیاهو و جنجال، حضور این بازیکن در تراکتور، حاصل چندانی در پی نداشته باشد. در اواخر فصل نیز شاهد این بودیم که شکاری نیامده ساز جدایی خود را کوک کرد و در ادامه نیز با وجود داشتن قرارداد، در تمرینات تراکتور حضور نیافت. مهاجم سابق تیم امید ایران و ذوب‌آهن در حالی که دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، از مسؤولان این باشگاه درخواست رضایت‌نامه داشته و به آنها تاکید کرده بود که پیشنهاد خارجی به دست او رسیده و می‌خواهد لژیونر شود. تراکتوری‌ها هم به او اعلام کردند که تنها در صورت لژیونر شدن به او رضایت نامه می‌دهند.

بعد از سه ماه از این ماجرا، شکاری هفته گذشته سر از سیرجان درآورده و تماشاگر بازی این تیم بود. چند شب پیش نیز امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که رضا شکاری، جزو خریدهای این تیم در نیم‌فصل دوم است. به دنبال این اتفاقات باشگاه تراکتور اعلام کرده که رضا شکاری تا سال ۱۴۰۴ با این باشگاه قرارداد دارد و حتی برگه فسخ او به سازمان لیگ نرسیده و شکاری به طور رسمی بازیکن تراکتور است. به‌کارگیری رضا شکاری  از سوی باشگاه گل گهر و حضور در تمرینات این تیم غیرموجه محسوب می‌شود و این موضوع مغایر با آئین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال است. همچنین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال یک هفته به شکاری مهلت داده است تا رضایت باشگاه تراکتور را جلب کند.

رضا شکاری هفته گذشته تماشاگر بازی گل گهر سیرجان با استقلال تهران بود و از همان زمان شایعه حضورش در تیم امیر قلعه‌نویی منتشر شد.

  • نویسنده : سعید خسروشاهی
  • منبع خبر : عصر تبریز