كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت( www.setadiran.ir ) انجام خواهد شد. * اسناد از تاریخ۱۲/۰۳/۱۴۰۳ تا حداكثر ساعت ۱۳:۰۰ به تاريخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ به فروش می رسد. تهیه اسناد صرفاً از طريق سامانه ستاد ايران مورد قبول است .
در زمان بارگذاري اسناد در سامانه، بار گذاري كليه مدارك درخواست شده علي الخصوص سوابق كاري و رضايتنامه هاي مربوطه و آگهي آخرین تغییرات شرکت با مشخص بودن صاحبان امضاء و شناسه ملي شركت همراه با کارت ملی و شناسنامه، الزامی مي باشد. پاكت “ج” پس از ارزيابي كيفي و بررسي سوابق كاري مرتبط و رضايتنامه هاي مربوطه بازگشايي خواهد شد. شماره حساب جهت خرید اسناد ۴۰۰۱۱۰۵۲۰۴۰۱۹۱۱۹ نزد بانک مركزي مي باشد.
مهلت تسلیم اسناد: مهلت تسلیم اسناد از تاریخ۱۹/۰۳/۱۴۰۳ تا حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ تاريخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۳ بوده و زمان بازگشایی پاکات ب جهت ارزيابي از ساعت ۱۳:۰۵ تاريخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۳ شروع شده و پاكات ج در تاريخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰ در محل شركت بازگشايي خواهد شد. شایان ذکر است دریافت اسناد توسط سامانه فقط تا ساعت ۱۳ تاریخ مذکور امكان پذير می باشد و بعد از ساعت مذکور اسناد قابل بارگذاري نخواهد بود( آدرس محل تحويل پاكت الف پس از بارگذاري در سامانه، به همراه رتبه پرينت شده به روز كه در روي پاكت الف قرار گرفته: تبریز- خیابان آزادي- تقاطع گلگشت- كوي شفا- کوچه زیبا- جنب کلینیک گلکشت- پلاك ۴- شرکت شهرکهاي صنعتی استان آذربایجان شرقی- امور پیمان و رسيدگي).