پزشکان معالج استاندار آذربایجان شرقی اعلام کردند: حال عمومی وی خوب است و هم اکنون دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

به گزارش خسروشاه نیوز، عابدین خرّم به علت عفونت تنفسی که بر اثر بیماری توام کرونا و آنفلوآنزا عارض شده است در بیمارستان امام رضا(علیه السلام) تبریز بستری است و روند درمان وی ادامه دارد.

فرمانده سپاه عاشورا ظهر امروز به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرمانده و مسئول حفاظت اطلاعات سپاه عاشورا از عابدین خرّم عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

سردار اصغر عباسقلی زاده در این دیدار با کادر درمان و خانواده استاندار آذربایجان‌ شرقی درباره روند درمان وی صحبت و اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله استاندار هرچه سریع‌تر روند بهبودی را طی کند و سلامتی خود را بازیابد.

نماینده ولی فقیه در استان نیز جمعه گذشته با حضور در بیمارستان امام رضا(علیه السلام) و عیادت از استاندار، در جریان روند درمان وی قرار گرفت و برای وی از درگاه خداوند متعال آرزوی بهبودی عاجل کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور نیز که هفته قبل برای حضور در جلسه انتخابات با فرمانداران استان در تبریز حضور یافته بود با اشاره به عیادتش از استاندار گفت: آقای خرّم قرص و محکم استاندار آذربایجان شرقی است.

محمدتقی شاهچراغی، تراب محمدی معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی را تا زمان بهبود بیماری استاندار به عنوان مسئول هماهنگی امور استانداری معرفی کرد.

عابدین خرّم از ۲۵ مهر سال ۱۴۰۰ مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی را برعهده دارد.