چگونه اسرائیل با دروغ و ترفند «توحش نمایی» کار خود برای نسل کشی را آسان می‌کند؟

به گزارش خسروشاه نیوز، مجری اسکای نیوز می‌گوید: سه بار از اسرائیل خواسته‌ایم مدارک ادعای بریدن سر کودکان توسط حماس را به ما بدهد اما هیچ مدرکی ارائه نکردند

ارتش اسرائیل در پاسخ به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفته که هیچ گونه اطلاعی در مورد سر بریدن کودکان توسط حماس ندارد.

خبرنگار شبکه i24 نیز که در گزارشی تلویزیونی ادعا سر بریدن ۴۰ کودک توسط حماس را مطرح کرده بود، در توییتی مدعی شده که صرفا شنیده های خود را بازگو کرده است!

کاخ سفید هم با عقب نشینی از سخنان جو بایدن رئیس جمهور امریکا درباره “مشاهده قتل و سربریدن کودکان اسرائیلی” توسط نیروهای حماس گفت که نه جو بایدن و نه هیچ مقام امریکایی تاکنون تصاویر سربریدن و قتل کودکان اسرائیلی توسط نیروهای حماس را مشاهده نکرده است بلکه این موضوع به نقل از رسانه ها و مقامات اسرائیلی دریافت شده است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای ادعاهای برخی رسانه‌های غربی همسو با روایت‌های اشغالگران صهیونیست در مورد قتل کودکان اسرائیلی و سر بریدن و هدف قرار دادن غیرنظامیان را بشدت رد کرد و گفت قسام و دیگر گروه‌های مقاومت مراکز نظامی و امنیتی را بعنوان اهدافی مشروع هدف قرار می‌دهند و اسناد و مدارک تصویری از میدان نبرد و اظهارات برخی شهرک‌نشینان بر امتناع مقاومت از هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان اسرائیلی تاکید دارد.

این ترفند رسانه ای را «توحش نمایی» می‌نامند. آنها درباره وحشی گری ها دروغ می گویند تا احساسات، خشونت و نفرت را برانگیزند. چرا؟ چون خودشان برنامه‌ریزی کرده‌اند دست به توحش بزنند.
نمونه آن هم بمباران وحشیانه مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه است.
ارتش اسراییل طی ۹۶ ساعت ۳۲۶ کودک فلسطینی را شهید کرده است.