نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: گفتمان انقلاب اسلامی برای تمام مردم، حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خسروشاه نیوز، روح الله متفکر آزاد در همایش هم‌اندیشی پیشگامان تبلیغ که ظهر جمعه در مصلی اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: امروزه اداره کل تبلیغات اسلامی در استان ثابت کرد که می‌توان به صورت زیرساختی و راهبردی اقداماتی را انجام داد که قابل ارائه در سطح ملی است.

وی ادامه داد: بر خلاف تصور بسیاری از افراد، حوزه تبلیغ در جمهوری اسلامی یک حوزه سکولار نبوده و از این رو قابل تفکیک نیست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ابزارهای معرفت ساز ارتقا یافته و فضای مجازی در عرصه رسانه‌ای تعیین کننده شده است.

وی با اشاره به اینکه انفجار اطلاعات مانع از سانسور می‌شود گفت: سخت‌تربن مجموعه‌ای که امروزه از جهات مختلف در دنیا وجود دارد سازمان تبلیغات اسلامی است.

متفکر آزاد ادامه داد: انتقال پیام و اطلاعات چون در ذیل هجمه‌های تبلیغی و سیاسی قرار گرفته کار را بیشتر از گذشته سخت‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: ارتقا ابزار در حوزه رسانه علاوه بر اینکه سختی‌هایی را پیش رو قرار داده است اما با این وجود پدید آورنده فرصت‌هایی نیز بوده است.

متفکر آزاد با اشاره به اینکه حوزه روان شناسی اجتماعی در انتقال و فهم پیام معنا پیدا کرده است افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در آستانه گام دوم یعنی اینکه به تمدنی سازی خود ورود پیدا کرده است.

وی به ابزارهای نو و بسترهای جدید اشاره کرده و ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی برای تمام آحاد مردم، حرفی برای گفتن دارد؛ فهم استراتژیک تبلیغ، جای خود را در جنبه‌های حکمرانی پیدا نکرده است.

متفکر آزاد افزود: تمام نظام فکری انقلاب اسلامی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و به همین دلیل خلاقیت و نوآوری در این سازمان به یک تحرک جدی تبدیل شده است.

وی گفت: اگر قرار بر این باشد که بار دیگر در فضای انقلاب اسلامی، تغییرات با مدل اداری امکان پذیر نخواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت,: حوزه تبلیغ خارج از حوزه اداری است.