۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - پایگاه خبری خسروشاه نیوز
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ پایگاه خبری خسروشاه نیوز
زمستان سختی و رنج رو به پایان است 30 اسفند 1399
رئیس‌جمهوری در پیام نوروزی:

زمستان سختی و رنج رو به پایان است

رئیس‌جمهور در پیام نوروزی خود با بیان اینکه زمستان سختی و رنج رو به پایان است، گفت: راه پیشرفت، گشایش و اصلاح امور تنها و تنها از جاده انتخابات می‌گذرد.

سال ۱۴۰۰ سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شد 30 اسفند 1399
در پیام نوروزی رهبر انقلاب:

سال ۱۴۰۰ سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند و فرمودند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه کاملاً محقق شود.

ترافیک روان در جاده‌های کشور/ادامه محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی 30 اسفند 1399

ترافیک روان در جاده‌های کشور/ادامه محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در تمامی جاده‌های کشور، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل هستیم، گفت: محدودیت تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد همچنین محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳بامداد ادامه دارد.

به کندوان سفر نکنید 30 اسفند 1399
فرماندار اسکو:

به کندوان سفر نکنید

فرماندار اسکو با بیان این‌که امروز جمعه ۲۹ اسفندماه، روستای تاریخی کندوان، میزبان ۱۰۰۰ نفر گردشگر بود، گفت: با توجه به این‌که این روستای تاریخی، یکی از مقاصد گردشگری در ایام نوروز است، این حد از استقبال حکایت از تراکم جمعیت در روزهای آتی دارد و به همین خاطر از هموطنان تقاضا داریم که به کندوان سفر نکنند.

تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات ندارم 30 اسفند 1399
سید حسن خمینی:

تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات ندارم

تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت که تمایلی به کاندیداتوری ندارد.