تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خود مقابل استقلال با نتیجه ۷ بر ۱ شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خسروشاه نیوز، در آخرین بازی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی، استقلال و تراکتور، تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه خیره‌کننده هفت بر یک از سد میهمان خود گذشت.

مسابقه‌ای که حساسیت‌های آن وابسته به حضور دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران در دو سوی زمین بود و از لحاظ جدولی، تفاوتی در رتبه تیم‌ها با هر نتیجه‌ای رقم نمی‌‌خورد، با شروع بهتر آبی‌ها همراه بود و خیلی زود در دقیقه ۱۶ بازی ارسلان مطهری در محوطه جریمه سرنگون شد و با گرفتن خطای پنالتی، فرصت به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط قایدی را فراهم کرد.

در حالی که سعید‌ی‌فر با یک واکنش عالی مانع از گلزنی عباس‌زاده شده بود، دقایقی بعد قایدی گل دوم تیمش را زد تا حساب کار در اواخر نیمه اول دو بر صفر شود.

اما این پایان بازی در نیمه اول نبود و این بار ابوالفضل جلالی با یک شوت دیدنی گل سوم را زد تا بازی در نیمه اول با برتری سه گله آبی‌ها به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم تراکتور روی شوت قنبری یکی از گل‌ها را جبران کرد اما بلافاصله استقلالی‌ها عنان بازی را در اختیار گرفته و قایدی سومین گل خود را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در ادامه توفان استقلالی‌ها، با سه گل دیگر توسط مرادمند، رضاوند و سلمانی ادامه پیدا کرد تا نتیجه تاریخی هفت بر یک به سود استقلال رقم بخورد.

با این پیروزی استقلال با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم جدول جای گرفت و لیگ بیست و دوم را به پایان برد