تعلل باشگاه تراکتور در نقل و انتقالات بسیار نگران کننده است.

به گزارش خسروشاه نیوز؛ تراکتور یکی از تیم هایی است که در نقل و انتقالات زمستانی نیاز مبرمی به جذب بازیکن دارد. این تیم در نیم فصل اول با توجه به کمبودهایی که داشت نتوانست نتایج در خور شانی را کسب کند.

با وجود اینکه تیم های رقیب تا این لحظه توانسته اند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و با گزینه های متعدد دیگری نیز مذاکرات نزدیکی انجام می دهند اما تراکتور تنها موفق به جذب یک بازیکن شده است.

این تیم با از دست دادن سعید مهری هنوز جایگزینی برای او پیدا نکرده و این پست هم به لیست پست هایی که تراکتور باید در آنها نفر جذب کند، افزوده شده است. علیرضا رحیمی، معاون ورزشی تراکتور در مورد برنامه نقل و انتقالاتی تیم گفت:

ما تقریبا برای جذب ۱۵ بازیکن نامه زده ایم و در حال صحبت کردن با خودشان و مدیربرنامه هایشان هستیم. اولویت خرید ما این است که مدافع میانی بخریم. الان تعداد کم است و کیفیت هم پایین و کیفیت بالاها را هم نمی‌فروشند. ما هم نمی‌خواهیم ماجرایی مثل سعید واسعی یا محمد قنبری پیش بیاید. ما نمی‌خواهیم اشتباه بزرگ انجام دهیم و بعد بگوییم لیست تیم پر شد و بازیکن باکیفیت هم نخریدیم. بحث مالی بحث نخست نیست و امیدواریم که هواداران ما را درک کنند.

نامه نگاری برای جذب بازیکن در فوتبال ایران موضوع چندان مرسومی نیست و تجربه نشان داده که برای به خدمت گرفتن بازیکن مورد نظر بایستی مذاکراتی متفاوت تر از آن چه که در عرف معمول شاهد هستیم، صورت بگیرد. نمونه این نقل و انتقالات را در همین چند وقت اخیر در بسیاری از باشگاه ها شاهد بوده ایم. تراکتور که رتبه مناسبی در لیگ ندارد و یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان برود، بایستی هرچه زودتر فعالیت نقل و انتقالاتی خود را از حرف به عمل تبدیل کند.