فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژیم سفاک صهیونیستی را عامل ناامنی و کشتار در جهان دانست.

به گزارش خسروشاه نیوز،فرمانده کل ارتش امروز در سخنرانی پایانی روز قدس در تبریز افزود: اضمحلال رژیم صهیونیستی، منطقه غرب آسیا را امن‌تر می‌کند و ثبات و امنیت و آرامش در سایه اتکا به ملت و روابط با کشور‌ها حاصل می‌شود.

وی خطاب به سران کشور جمهوری آذربایجان هم گفت: حضور رژیم صهیونسیتی به عنوان منفورترین رژیم جهان در هر نقطه از جغرافیای جهان، باعث ایجاد ناامنی و تنش خواهد شد و ایران رابطه با جمهوری آذربایجان را برای صلح منطقه مهم می‌داند و احترام به مرز‌ها و حسن همجواری همواره مورد تایید ایران بوده است و اهمیت بالایی دارد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم اسرائیل در پایان راه خود به دنبال آن است که کشور‌های بیشتری را به حفره آتش بکشد اظهار کرد: وضعیت جبهه مقاومت بهتر شده و کفه سنگین به نفع این جبهه است و تربیت نسل جدید و تنویر افکار عمومی موجب شده رژیم اشغالگر در انفال و انزوا قرار گیرد.

سرلشکر موسوی ادامه داد: هر فرد، دولت و سازمانی که با اسلام نسبتی دارد، باید به حکم قرآن و به حکم پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) واجب است به مقابله با این رژیم غاصب پرداخته و شر آن را از منطقه کم کند و امروز دفاع از فلسطین، دفاع از امنیت منطقه و کشور است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نمادی از درگیری جبهه کفر با اسلام است گفت: روز قدس فلسطین را جهانی کرده و مانع فراموشی آن شده است.

این فرمانده ارشد نظامی کشورمان بیان کرد: تاکنون چند میلیون انسان از زن و مرد و پیر و کودک فلسطینی شهید و مجروح و زندانی شده اند؛ کدام انسان آزاده‌ای است که این همه ظلم و ستم را ببیند و بشنود و فریاد بر نیاورد.

فرمانده کل ارتش افزود: درود بر مردم تبریز و آذربایجان، راهپیمایی کم نظیر و باعظمت امروز بار دیگر بصیرت و ولایت مداری مردم آذربایجان را پیش فرشتگان الهی و مردم جهان ثابت کرد.

وی اضافه کرد: مردم تبریز و آذربایجان در طول تاریخ طلایه دار دفاع از انقلاب و مبارزه با ظلم و ستم و مقابله با استبداد بودند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: مردم این خطه از کشورمان در حراست از انقلاب، در دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش مهمی داشته اند و تقدیم ۱۰ هزار شهید گواه این ادعا است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: جوانان غیور این خطه در لباس نظامی در نقاط مختلف کشور مشغول حراست از کشور هستند و هزاران کیلومتر در آن سو، در عرشه ناو‌ها برای تداوم افراشته ماندن پرچم کشور مشغول خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روز ارتش قرار داریم خاطرنشان کرد: نقش ارتش در دفاع از تمامیت ارضی کشور و در دفاع مقدس و مقابله با ضد انقلاب همچنین دفاع از حرم و امداد در حوادث غیرمترقبه مهم بوده است.

سرلشگر موسوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران محصول اعتماد حضرت امام و حمایت رهبر معظم انقلاب است که به گواه بسیاری از آگاهان، مردمی‌ترین ارتش جهان است.

وی با اشاه به اینکه ارتش با الهام از امام حسین (علیه السلام) ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: ارتش آماده جانفشانی در دفاع از ایران اسلامی است و طبق فرمایش رهبر، شعار ارتش فدای ملت را عینیت بخشیده ایم.