مهاجم تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از شرایط خود در این تیم، تاکید کرد: چمن یادگارامام شرایط مناسبی ندارد و زمین بنیان‌دیزل بهتر است.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از ایسنا، مهدی هاشمی‌نژاد اظهار کرد: در طی تعطیلات لیگ‌برتر پاکو خمز فشار مناسب و بیشتری را از لحاظ آمادگی‌جسمانی روی بازیکنان اعمال کرده است و بازی تدارکاتی‌مان هم خوب بود که باعث آماده‌تر شدنمان برای بازی مقابل صنعت نفت شد.

وی افزود: با نظر خمز مبنی بر نامناسب بودن چمن یادگارامام موافق هستم و معتقدم زمین بنیان‌دیزل به‌مراتب بهتر از یادگارامام بوده و تنها نقص این ورزشگاه نداشتن هوادارانمان روی سکوها است.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: صنعت‌نفت با توجه به قرارگیری در منطقه سقوط و شرایط نامناسب که دارد برای خروج از این وضعیت در بازی های خانگی‌شان به دنبال سه امتیاز هستند و همین موضوع کار را مقابل این تیم دشوارتر خواهد کرد، اما تراکتور هم تیم بزرگی است و در هفته های اخیر نیز نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و برای پیروزی به آبادان سفر خواهیم کرد.

مهاجم تیم تراکتور خاطرنشان کرد: در زمان بردیف هم پس از چند هفته تمرین توانستم خودم را ثابت کرده و به ترکیب راه پیدا کنم و همچنین در اوایل حضور پاکو خمز دقایق کمی فرصت بازی پیدا کردم و موفق شدم خودم را ثابت کنم و “مهدی رستمی” که حکم استاد را بر بنده دارند همواره به من گوشزد می‌کرد که «تمام تمرکزم را روی تمرینات بگذارم و درست کار کنم» تا بتوانم سرموقع به ترکیب اصلی راه پیدا کنم، و خدا را شکر که توانستم در دو دیدار اخیر تراکتور فیکس بازی کنم و در طول این مدت از عملکردم راضی بودم.