سرپرست تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف این تیم برابر هوادار تهران کسب پیروزی خواهد بود، تاکید کرد: امیدواریم با بازی خوب بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

به گزارش خسروشاه نیوز، اکبر ذوالمجیدیان پیش از دیدار تراکتور برابر هوادار تهران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشحال هستیم که تیم با قرارگیری در وضعیتی قابل‌قبول، روند روبه رشدی را در پیش‌ گرفته است و با توجه به شناختی که پاکو خمز از بازیکنان تیم و فوتبال کشورمان کسب کرده این روند روبه رشد تر خواهد بود، همچنین ما آنالیز مفصلی از تیم هوادار را در طی روزهای اخیر داشته‌ایم و تنها هدفمان در برابر این تیم پیروزی خواهد بود تا روند موفقیت خود را ادامه دهیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت سیدمحمد حسینی گفت: خدا را شاکریم که وضعیت این بازیکن روبه بهبود است و با اعلام پزشک تیم تراکتور، حسینی می‌تواند در طی ۱۰ روز آینده با انجام معاینه های لازم پزشکی به تمرینات گروهی اضافه شود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین هدفمان تداوم روند پیروزی‌ها است و امیدواریم در پایان فصل با قرارگیری در جایگاهی مناسب، سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کنیم.