مسعود شجاعی امروز در شرایطی به تمرین تراکتور رفت که این تیم را تمرین نداد.

به گزارش خسروشاه نیوز، تمرینات تراکتور روز چهارشنبه بعد از دو روز تعطیلی از سر گرفته شد. در حالی که انتظار می‌رفت همچون گذشته تمرین سرخ‌پوشان تبریزی زیر نظر مسعود شجاعی برگزار شود، اما کاپیتان سرخ‌پوشان که طی چند هفته گذشته به عنوان مربی موقت هم فعالیت می‌کرد، تصمیم جالبی گرفت و تیم را امروز تمرین نداد!

طی روزهای گذشته بحث های مختلفی درباره انتخاب سرمربی جدید برای تراکتور مطرح شده و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث دلخوری مسعود شجاعی شده است. کاپیتان سابق تیم ملی امروز با لباس های همرنگ سایر بازیکنان به محل تمرین رفت و خطاب به آنها اعلام کرد که از این پس فقط به عنوان بازیکن در کنار نفرات تیم است و دخالتی در امور مربیگری و آیتم های تمرینی ندارد.

این صحبت شجاعی باعث تعجب بازیکنان و حاضران شد. در نهایت سایر اعضای کادرفنی تراکتور تمرین امروز را که بیشتر به کارهای بدنی اختصاص داشت را پیش بردند و شجاعی نیز همچون یک بازیکن در آیتم های تمرینی شرکت کرد.

این در حالی است که مدیران تراکتور خطاب به بازیکنان اعلام کردند که سرمربی جدید طی ۴۸ ساعت آینده اضافه خواهد شد و تمرینات را زیر نظر می‌گیرد اما مشخص نیست آنها با چه گزینه ای به توافق رسیدند و چه کسی را روی نیمکت تیم خود خواهند نشاند.

به نظر می‌رسد کاپیتان تراکتور قصد دارد که با طی مراحل و کلاس های مربیگری به این جرگه ملحق شود و تا همین حالا نیز باتوجه به محدودیت های باشگاه تراکتور مسئولیت کار را برعهده گرفت و حالا قصد دارد تا زمان پایان قراردادش، به عنوان بازیکن در ترکیب تراکتور نقش آفرینی کند. این در حالی است که همچنان پلن B مسئولان تیم تبریزی حضور شجاعی به عنوان مسئول فنی است اما بعید است که با اتفاقات پیش آمده، موقعیت قبلی دوباره در باشگاه حکم فرما شود.