رئیس ستاد اربعین شهرداری تبریز، از آغاز به کار موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز، با حضور خادمان بخش‌های مختلف در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از ‌ شهریار، میراعتماد عمادی، خاطر نشان کرد: کاروان خادمان موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز که روز گذشته، از مرز مهران، وارد عراق شدند، پس از توقف کوتاه در نجف اشرف و زیارت بارگاه امیرالمؤمنین علیه‌السلام، وارد کربلای معلی شده و بلافاصله  اقدامات لازم را جهت تجهیز و استقرار موکب در مقابل عمود ١٣٩۴ آغاز کرد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده، موکب شهرداری تبریز، در طبخ و توزیع غذا، اسکان زائران، خدمات پزشکی، آرایشگری، ایجاد سرویس بهداشتی و حمام سیار، شست‌وشوی البسه، خیاطی، تعمیر تلفن همراه و سایر خدمات، سایر موکب‌های ایرانی و عراقی را در تامین نیازهای اساسی زائران و راهپیمایان، همراهی کند.

عمادی همچنین تاکید کرد که بخشی از برنامه‌های موکب نیز به راهنمایی زائران و معرفی اشتراکات خواهرخواندگی تبریز و کربلای معلی، اختصاص خواهد داشت.

وی با اشاره به توافق مدیریت شهری کربلا و تبریز اظهار کرد: طبق هماهنگی‌ها۵٠ پاکبان داوطلب تبریزی، با برنامه روزانه خدماتی، تنظیف شارع عباس در کربلای معلی را عهده‌دار خواهند بود.

رئیس ستاد اربعین شهرداری تبریز، با اشاره به خواهرخواندگی تبریز و کربلای معلی گفت: موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز از مجموعه‌های پیشرو ایرانی در خدمت به راهپیمایی اربعین است که با حمایت و همراهی گروه‌های مردمی، اصناف و فعالان خیریه، فعالیت می‌کند.

عمادی یادآور شد: این موکب، از امروز تا اربعین سرور و سالار شهیدان، در مقابل عمود ١٣٩۴ مسیر حرم مطهر در کربلای معلی، فعال خواهد بود.