وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام علیه ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات  با بیان اینکه ایجاد امنیت مردم محور و اطلاعات مردم پایه از راهبردهای سند تحول وزارت اطلاعات به شمار می‌رود افزود: همه تلاش‌های دولت مردمی و انقلابی دکتر رییسی بر رفع مشکلات و ارتقای معیشت مردم متمرکز شده است.

وی در ادامه جنگ کنونی علیه نظام اسلامی ایران را جنگ ترکیبی خواند و گفت: آمریکا با استفاده از جنگ نرم وتحریم‌های ظالمانه به دنبال احیای سلطه تضعیف شده خود در منطقه است که با شکست مواجه شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند منتظر تلافی باشند.

وی با اشاره به مزدوری گروهک‌ها برای رژیم صهیونیستی هم گفت: گروهک کومله به عنوان مزدور رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

حجت الاسلام خطیب استفاده از ظرفیت رسانه ملی و شخصیت‌های فرهنگی و فضای مجازی را برای افشای جنایات گروهک‌های ضد انقلاب و تشریح خدمات و موفقیت‌های کشور در قالب جهاد تبیین را ضروری دانست.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از هرگونه تحرکات دشمن به خوبی آگاهند و اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار جامعه اطلاعاتی است.

وی گفت: دشمن با ایجاد دوگانه سازی‌های کاذب با تمام توان خود به دنبال استفاده از قومیت‌ها و مذاهب به عنوان یک چالش در برابر ملت ایران است لکن استقامت و هوشیاری مردم سبب خنثی‌سازی این توطئه‌ها شده است.