نماز عبادی سیاسی جمعه خسروشاه امروز به امامت حجت الاسلام و المسلمین باقرنژاد در مسجد امام حسین (ع) خسروشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز حجت الاسلام باقرنژاد در خطبه های نماز جمعه خسروشاه با اشاره به سالروز قطع ارتباط سیاسی ایران و آمریکا گفت: دلیل اصلی قطع ارتباط ایران با آمریکا این است که چیزی جز شر از آمریکا ندیده ایم. در طول سالیان متمادی هزاران توطئه از طرف آمریکا در کشور انجام شده است و هیچ کار مثبتی برای مردم انجام نشده است.

وی به حادثه مشهد نیز اشاره کرد و گفت: از قوه قضائیه و نهادهای مربوط میخواهیم با اتفاقاتی همچون حادثه ترور سه طلبه جهادی در حرم مطهر امام رضا (ع) مشهد برخوردجدی و قاطع کنند.

امام جمعه خسروشاه به مسئولین استانی هشدار داد و گفت: از مسئولین استانی میخواهیم جلوی ویلاسازی ها را بگیرند. تعدادی افراد هستند که خیانت می کنند و منابع طبیعی را ازبین می برند. طوری نباشد به ریشمان بخنند. بر آنها تسلط داشته باشید.

حجت السلام باقرنژاد افزود: از مسئولین تقاضا داریم به موضوع نیروگاه حرارتی تبریز که اقدام به مازوت سوزی میکند رسیدگی نمایند. آفت این نیروگاه و مازوت سوزی به کجا می رود؟ تمام باغات و میوه های خسروشاه آلوده شده است. این ها خسارتی است که باید جلویش گرفته شود. مسئولین استانی باید جلوی این کارها را بگیرند.

وی گفت: عده ای برخی سموم کشاورزی را وارد این کشور کرده اند که آفت کشاورزی شده است. مسئولین باید جلوی فرصت طلب هایی که زحمات هشتاد ساله را ویران می کنند، بگیرند و کنترل کنند.

خطیب نماز جمعه خسروشاه اظهار داشت: برخی انسان های مرموز به کشاورزی خیانت کرده اند. میوه ها و باغات در اثر همین کارها آلوده شده است. باید جلوی بیمار شدن مردم را بگیریم. خدمت اساسی به مردم این است که جلوی توزیع سموم کشاورزی که تبدیل آفت کشاورزی شده است، گرفته شود.

  • نویسنده : سعید خسروشاهی