روابط عمومی برنامه عصرجدید با انتشار ویدئویی، ضمن عذرخواهی از هموطنان ترک توضیحاتی در خصوص حواشی اجرای گروه موسیقی آذربایجانی ارائه کرد.

به گزارش خسروشاه نیوز، روابط عمومی برنامه تلویزیونی عصرجدید نوشت: ویژه‌برنامه تحویل سال عصرجدید در ٣روز قریب به ٢٢ساعت روی آنتن رفت در حالی که ۵۰۰ نفر از همه اقوام ایرانی در کنار مشاغل و صنوف مختلف، به عنوان تماشاگر در استودیو بودند.

در ٣روز، ٢٠ اجرای محلی در برنامه برگزار شد و با افتخار، میزبان هموطنان ترک‌زبان هم بودیم. در اجرای خواننده محترم آذری(آذربایجانی)، همانطور که در ویدئو ملاحظه می‌فرمایید، چند دقیقه همه منتظر پلی‌شدن موسیقی هستند.

نکته فنی و مهم اینکه فرمت فایل موسیقی در میز صدا، قابل پخش نیست و گروه سازنده روی آنتن با تلاش بسیار، بالاخره با دردسر فراوان، موفق به پخش این قطعه می‌شوند که در تمام این مدت، مجری از زمان گفت‌وگو با سایر مهمانان، به دنبال دادن فرصت به گروه صدابرداری است تا بالاخره، موزیک پخش می‌شود؛ قطعه‌ای که بیش از صدها بار از تلویزیون پخش شده و هیچ مشکلی نداشته! نزدیک ٣دقیقه کار پخش می‌شود تا مجدد مشکل پیدا می‌کند و قطع می‌شود و مجری، پیشنهاد زنده‌خواندن به خواننده می‌دهد که نزدیک یک دقیقه، تمامی تماشاگران و مهمانان با تشویق، خواننده را همراهی می‌کنند تا زمانی که خواننده، رضایت به اتمام کار می‌دهد(تمام نکات ذکرشده در ویدئو هست).

بعد از اینها، مجددا مجری از خواننده محترم روی آنتن برای برنامه فردا دعوت می‌کنند که تشریف بیاورند و اجرای دیگری داشته باشند که خواننده محترم موافقت میکنند و حتی استوری تبلیغ ایشان گذاشته میشود برای اجرای فردا اما ایشان تشریف نیاوردند. در روز عید، بعد از اجرای قطعه آذری توسط محمد معتمدی، باز هم مجری بابت اشکال فنی شب گذشته توضیح داده و عذرخواهی می‌کند و با تاکید مجدد از آیهان عزیز دعوت می‌کند برای حضور و اجرای کارش که متاسفانه ایشان تشریف نیاوردند(این لحظه هم در همین ویدئو هست).

دیالوگ‌های تشکر و قدردانی خواننده محترم:
“ممنون که برای بار دوم منو دعوت کردین. ما دیگه یک خانواده هستیم…”

همچنین اجرای کامل این خواننده و گروهشان در ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۸ عصرجدید هم در همین ویدئو وجود دارد.

در ضمن متاسفانه همانطور که در ویدیو ملاحظه می فرمایید، سایر اعضای این گروه محترم پشت سر مهمانان و مجری قرار گرفته اند که تقصیر بر گردن گروه صحنه و کارگردانی برنامه است و از این بابت صمیمانه از خواننده محترم و آن گروه هنرمند عزیز پوزش می طلبیم که حتما ۷۳ ساعت بی خوابی در این برنامه سنگین باعث عدم تصمیم گیری صحیح، مناسب و هنری در لحظه شده است.

افتخار عصرجدید میزبانی از تمام استعدادها از تمامی اقوام ایرانی است که حتما خاطر مبارک هموطنان ترک زبان ما هست فینالیست شدن پارسا خائف از اردبیل در فصل اول و قهرمان شدن گروه خانم فریبا فرجی پور اهل تبریز(فرشتگان نینجا) در فصل دوم!

اقوام ایرانی نگین این برنامه بودند و ۳ روز ما میزبانشان بودیم به نیت ساخت ایرانی کوچک در صحنه. گروه ما بزرگترین امتیاز این برنامه را افتخار میزبانی از اقوام ایرانی می داند.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی فراوان از تمامی اقوام ایرانی برای حضور در این برنامه، اگر مشکلات فنی و زمان بندی فشرده برنامه در طول این ۳ روز، ناخواسته باعث رنجش خاطر این عزیزان شده، صمیمانه و خاضعانه عذرخواهی می کنیم.