باشگاه تراکتور محکوم به پرداخت 500 میلیون تومان به محسن فروزان شد.

به گزارش خسروشاه نیوز؛ کمیته تعیین وضمحسن فروزانعیت در آرای تازه‌اش باشگاه تراکتور را در پرونده دو بازیکن این تیم محکوم کرده و تی تی ها باید نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند. نکته جالب این است که محسن فروزان پس از ماجراهایی که با باشگاه تراکتور داشت، موفق شده تبریزی ها را محکوم کند و حالا این تراکتور است که باید نظر دروازه بان کنونی گل گهر را جلب کند. این در حالی است که باشگاه استقلال در پرونده نامجو مطلق تبرئه شده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت محسن فروزان از باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سینا سلطان علیزاده از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و ۱۳ میلیون ریال و ۷۳۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت حسام نامجو مطلق از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت با توجه به استرداد دعوا توسط خواهان جهت رسیدگی با تکلیفی مواجه نمی باشد.

*با توجه به شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از باشگاه هیات فوتبال استان البرز در خصوص حق آموزش زهرا معصومی، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم اجرای مقررات مربوط به حق آموزش در فوتبال بانوان مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.