استقلال با سه گل از سد تراکتور گذشت.

به گزارش خسروشاه نیوز؛ تیم تراکتور در حساس ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان استقلال تهران بود. تا پیش از این دیدار استقلال با ۱۹ امتیاز در مکان دوم و تراکتور با ۱۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار داشت و پیروزی در این دیدار برای بقا در جمع مدعیان نیاز مبرمی برای هر دو تیم بود. این استقلال بود که موفق شد به هدف خود برسد و با شکست دادن تراکتور با نتیجه سه بر یک ۲۲ امتیازی شده و به رده اول جدول صعود کرد.

هفته یازدهم لیگ برتر
دوشنبه: ۹۹/۱۰/۲۹ ؛ ساعت ۱۴:۳۰
ورزشگاه: یادگار امام تبریز/ بدون تماشاگر.
داور: بیژن حیدری/ کمک‌ها: حسن ظهیری و یعقوب حجتی؛ داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا/ کمک داوران پشت دروازه: کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان/ ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر

ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:

تراکتور:

محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده

استقلال:

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

شرح گل ها:

تراکتور صفر – استقلال ۱ (دقیقه ۳۸: شیخ دیاباته): پاس رو به عقب اشتباه مسعود شجاعی به شیخ دیاباته رسید تا او با دریبل زیدانی و تماشایی از سد وفا هخامنش عبور کند و با شوت زمینی گل اول آبی‌ها را بزند.

تراکتور صفر – استقلال ۲ (دقیقه ۳۸:مهدی قائدی): مهدی قائدی روی پاس ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه تراکتور را باز کرد.

تراکتور صفر – استقلال ۳ (دقیقه ۶۵: شیخ دیاباته): ارسال مهدی مهدی‌پور از روی کرنر توسط مدافعان تراکتور دفع شد و به داریوش شجاعیان رسید که او با فریب دو بازیکن حریف توپ را به سمت راست زمین برد و به قایدی رساند که پاس در عرض او به دیاباته و ضربه چیپ این بازیکن تبدیل به گل سوم آبی‌ها شد.

تراکتور ۱ – استقلال ۳ (دقیقه ۸۰: محمد عباس‌زاده): پاس رو به جلوی اکبر ایمانی و در ادامه پاس سرضرب و در عمق مسعود شجاعی به پشت مدافعان استقلال در شرایط خوبی به محمد عباس‌زاده رسید تا او در موقعیت تک به تک با مظاهری با شوت زمینی گلزنی کند.

به این ترتیب استقلال با پیروزی سه بر یک مقابل تراکتور، خاطره شیرین دیدار فصل گذشته را دوباره زنده کرد؛ این تیم در نیم فصل اول لیگ نوزدهم هم موفق شده بود تراکتور را در تبریز با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.

  • نویسنده : سعید عبدی