تراکتور با هدایت سرمربی جدید خود به پیروزی مقابل ذوب آهن دست یافت.

به گزارش خسروشاه نیوز؛ تیم تراکتور بعد از شکست مقابل پدیده در مشهد در حالی امروز به مصاف ذوب آهن رفت که دیگر رسول خطیبی را روی نیمکت خود نمی دید؛ هیئت مدیره باشگاه تراکتور دو روز پیش با استعفای این سرمربی موافقت و بلافاصله نیز فیروز کریمی را به عنوان جانشین او معرفی کردند. به این ترتیب سرخ پوشان فوتبال آذربایجان امروز اولین بازی خود را با چهارمین سرمربی خود در این فصل برگزار کردند.

آنها پیش از این دیدار با ۳۳ امتیاز در مکان هفتم حضور داشتند و به دنبال برد برای صعود در جدول بودند. حریف امروز تراکتوری ها ذوب آهن بود؛ تیمی که برای جا نماندن از جنگ بقا نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی امروز داشت. شاگردان مجتبی حسینی پیش از این دیدار با ۲۲ امتیاز در مکان پانزدهم حضور داشتند و در صورت پیروزی می توانستند به امتیاز برابر با سایپا و نساجی برسند اما در رسیدن به این هدف بازماندند و با یک گل مغلوب میزبان خود شدند.

شرح بازی:

نیمه اول: تیم ذوب آهن که شروع خوبی در بازی امروز داشت با پنالتی دقیقه ۱۲ به سود تراکتور غافلگیر شد؛ این پنالتی را گردان مهار کرد اما محمد عباس زاده در ریباند ضربه دروازه حریف را باز کرد. بعد از این گل تراکتوری ها سعی در کنترل جریان بازی داشتند و خیلی به ایجاد موقعیت روی دروازه ذوب آهن تمایل نشان ندادند. در ۱۵ دقیقه انتهایی نیمه، ذوب آهن تلاش خود را برای جبران بیشتر کرد اما چند موقعیت نصف و نیمه این تیم برای باز کردن دروازه تراکتور حاصلی در پی نداشت و شاگردان فیروز کریمی برنده راهی رختکن شدند.

نیمه دوم: ذوب آهن نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و چند موقعیت خود را در ۱۵ دقیقه ابتدایی روی دروازه تراکتور شاهد بودیم. شاگردان حسینی با این وجود اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند. در میانه های نیمه دوم سرمربیان دو تیم تغییراتشان در ترکیب تیم های خود را شروع کردند. با ورود نفرات جدید، شاهد تغییراتی در سبک بازی دو تیم بودیم. این تغییرات در نهایت به سود تراکتور به پایان رسید و شاگردان فیروز کریمی توانستند با کنترل بازی، سه امتیاز را مال خود کنند.