«جمشید نظمی ادیب»، به ‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتور منصوب شد.

به گزارش عصر تبریز؛ طی حکمی از سوی مالک باشگاه، آقای «جمشید نظمی ادیب» به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتور مصنوب شد.

آقای نظمی پیش از این نیز سابقه حضور در باشگاه تراکتور به عنوان مدیرعامل را دارد. همچنین اولین جام قهرمانی تراکتور در جام حذفی در دوره مدیرعاملی او به دست آمد و باشگاه تراکتور دوره موفقی را با وی پشت سر گذاشت. نظمی پیش‌تر، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز بود.

جمشید نظمی

جمشید نظمی

نظمی ماه گذشته در گفت و گو با پایگاه خبری عصر تبریز گفته بود:

تیم تراکتور با هدایت خطیبی تا اینجا نتایج بدی کسب نکرده است. انتظار قهرمانی از تراکتور در مقطع فعلی را نداریم چون برای این هدف تیم باید از اول برای قهرمانی بسته شود و ثبات داشته باشد. برای کسب سهمیه هنوز امید داریم و باید با فکر کردن به آینده، حواشی را کنار بگذاریم و هواداران هم در این دوره که ورزشگاه نیست، از طریق فضای مجازی به تیم روحیه بدهند. در چنین شرایطی بی شک ذهن خطیبی و شاگردانش برای کار کردن آرام خواهد بود و خواهند توانست یک فصل خوب را پشت سر بگذارند. راه دیگری نداریم و محکوم به حمایت در این مقطع حساس هستیم. نتایج در این مقطع بسیار مهم است و آرامش لازمه کسب نتایج خوب به شمار می رود.