نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در روزهای اخیر انتشار یک فایل محرمانه صوتی از وزیر امورخارجه برای انحراف افکار عمومی از توجه به معضلات اصلی کشور انجام شده است.

به گزارش خسروشاه نیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید بزرگ و سردار بی‌بدیل مقاومت، حاج قاسم عزیز، نماد جاودانه مرد میدان است که خود به تنهایی سرمایه بی‌نظیر اجتماعی برای ایران و محور مقاومت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جهاد گمنامانه و مقتدرانه او تهدیدهای بسیاری را از سر ایران و منطقه و حتی جهان دور کرد و تدابیر کم نظیر او علاوه بر معرفی او به عنوان یک ابَر فرمانده، از وی یک دیپلمات کارکشته و بی نظیر ساخت که شگفتی سیاستمداران برجسته جهان را برانگیخت.

وی ادامه داد: از وزیر خارجه به عنوان دیده‌بان حفاظت از منافع ملی و امنیت ملی در عرصه دیپلماسی ضمن تشکر از تلاش‌های شأن در چند سال اخیر توقع می‌رود با هوشمندی و کیاست بیشتر با مسائل مواجه شود زیرا در همه دنیا میدان و دیپلماسی دو بال امنیت ملی هر کشور محسوب می‌شوند.

هدف اصلی طراحان سناریوی انتشار فایل صوتی برجسته سازی دوگانه‌ها است

امام جمعه تبریز ادامه داد: موضع گیری های اعلامی، نباید به دوگانه‌های کاذب معیشت و مقاومت و مذاکره و عدم مذاکره دامن بزند زیرا هدف اصلی طراحان سناریوی انتشار فایل صوتی برجسته سازی همین دوگانه‌ها است.

آل هاشم ابراز داشت: در حالی که کشور عزیزمان ایران در سخت‌ترین شرایط اقتصادی است و مردم صبور ایران شرایط دشوار معیشتی را می‌گذرانند که بخش عمده‌ای از آن حاصل تحریم‌های ظالمانه و البته بی تدبیری هاست؛ انتشار یک فایل محرمانه نشانیِ انحرافی برای انحراف افکار عمومی از توجه به معضلات اصلی مملکت و دامن زدن به مسائل فرعی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب برای کشورمان گفت: رئیس جمهور مطلوب؛ مؤمن، جهادگر و انقلابی، معتدل در اقتصاد و تبلیغات انتخاباتی، امیدوار به آینده، دشمن شناس، مقاوم و استکبار ستیز، تخصص و کاردان، با تقوا و پاک دست، صادق، متوکل به خدا، معتقد به اقتصاد مقاومتی، عدالت خواه، قوی و توانمند، امانت دار، مردمی و طرفدار محرومان، ولایت مدار، حامی مظلومین و مستضعفین عالم، دلسوز دین و مستضعفین، ترجیح دهنده منافع عمومی، منصف، جوان انقلابی و جوان گرا، خدا ترس و اهل استقامت، دغدغه‌مند امور معنوی و فرهنگی باید باشد.

وی سپس در خصوص تحرکات اخیر در فلسطین مظلوم افزود: حضور گسترده مردم فلسطین که عمده آن‌ها نوجوان و جوان بودند صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را به‌شدت نگران کرده است و همه درباره شروع یک انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی هشدار داده‌اند، انتفاضه‌ای که به نظر می‌رسد که هم‌اکنون نیز به‌صورت خودجوش آغاز شده است