تراکتور موفق شد با دو گل طلایی محمد عباس زاده، از سد ذوب آهن عبور کند و به رده سوم جدول صعود کند.

به گزارش خسروشاه نیوز، در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر، تراکتور در نقش جهان به لطف درخشش مهاجم جدید خود، موفق شد از سد ذوب آهن عبور کند تا با ۱۶ امتیاز، به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کند. در این مسابقه، محمد عباس زاده مهاجمی که با حرف و حدیث فراوان در ابتدای فصل به تراکتور پیوست، توانست یک تنه تیمش را در اصفهان برنده کند و نشان دهد دود از کنده بلند شده و او همچنان یک مهاجم چارچوب شناس و زهردار است.

در این بازی و در دقیقه ۲۵ ضد حمله تراکتوری ها با اکبر ایمانی، محمد عباس زاده و مسعود شجاعی به گل ختم شد. ایمانی توپ را به شجاعی سپرد و او با پاسی دقیق یک موقعیت خوب را برای محمد عباس زاده فراهم کرد و این مهاجم ۳۰ ساله و قائمشهری گل اول بازی را به ثمر رساند.

در حالیکه شاگردان رحمان رضایی در دقیقه ۷۹ به گل تساوی رسید و به نظر می رسید پیروزی تراکتور از دست رفته است، اما باز هم عباس زاده ناجی تیمش شد. در دقیقه ۸۲ پاس مسعود شجاعی به اکبر ایمانی رسید اما ضربه او را گردان برگرداند و در ادامه عباس زاده با یک ضربه سر دروازه را گشود و تیمش را پیش انداخت. در پایان تراکتور به لطف بریس عباس زاده موفق شد ۳ امتیاز حساس را از آن خود کند.

عباس زاده که در ابتدای فصل پس از کش و قوس فراوان به جمع تبریزی ها اضافه شد، موفق شد پنجمین گلش را در لیگ برتر به ثمر برساند. او در این فصل نزدیک به ۴۶۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفته و موفق شده است ۵ بار دروازه حریفان را باز کند. حالا محمد عباس زاده نیز خودش را به عنوان یک مدعی اصلی برای آقای گلی لیگ بیستم نشان داده است و در تعقیب گادوین منشا و سجاد شهباززاده است. بازیکنی که در ابتدای فصل با اصرار منصوریان به تی تی ها پیوست، حالا عصای دست مسعود شجاعی شده است.

  • منبع خبر : عصر تبریز