جدایی چند بازیکن از تیم تراکتور قطعی است.

به گزارش خسروشاه نیوز، قرارداد مهدی کیانی، محمد عباس‌زاده و آرش قادری با تیم تراکتور به اتمام رسیده و هنوز مشخص نیست باشگاه تراکتور برنامه‌ای برای تمدید قرارداد این نفرات دارد یا خیر؟

از طرفی شنیده می‌شود، به دلیل عملکرد ضعیف احسان مرادیان که در نیم فصل به تیم تراکتور پیوسته بود، این دروازه‌بان به صورت توافقی از تراکتور جدا شد.

سیف احمدی دروازه‌بان بومی تراکتور هم در حالی آخرین فصل حضورش در تیم تراکتور را سپری کرد که حتی یک بازی رسمی هم برای تراکتوری‌ها انجام نداد.

اولویت‌های خمز در جذب بازیکن و یا تمدید قرارداد، علاوه بر مسائل فنی، عدم حضور در فضای مجازی و انتشار مطالب حاشیه‌ای به شکل استوری است. همچنین خمز معتقد است بازیکنی از تیم‌هایی سقوط کرده جذب تراکتور نشوند؛ زیرا از لحاظ روحی روانی این بازیکنان با اهداف باشگاه که قهرمانی است، شاید همخوانی نداشته باشند.

در لیستی که در فضای مجازی به عنوان لیست خمز منتشر شده نام بازیکنی از تیم مس کرمان به چشم می‌خورد و این در حالی است که مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید دارد تنها وی از لیست خمز باخبر بوده و گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی گمانه‌زنی است که شاید در برخی بازیکنان صحت هم داشته باشد.