تیم تراکتور در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در دیداری خانگی مغلوب مس رفسنجان شد.

به گزارش خسروشاه نیوز، دو تیم تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در حضور حدود ۲۰ هزار تماشاگر در یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر میهمان به اتمام رسید.

خمس قبل از آغاز مسابقه مطابق قول خود در نشست خبری قبل از بازی با شال تراکتور کنار زمین حضور پیدا کرد تا مورد توجه پرشورها قرار گیرد. در دقیقه هفت این مسابقه رضا اسدی با نفوذ خود از جناح راست توپ را در وضعیتی ایده آل به مهدی هاشمی نژاد رساند اما مهاجم جوان تی تی ها نتوانست بهره لازم را از این موقعیت ببرد و توپ را به آسمان کوبید.

در ادامه کار و در دقیقه ۱۸ بازی پاس روبه عقب هادی محمدی با سر خوردن عجیب و غریب دروازه بان تراکتور احسان مرادیان همراه شد تا گل به خودی هادی محمدی اولین گل مسابقه محسوب شود.

در دقیقه ۲۹ بازی ضربه پای چپ و از راه دور گستاوو واگنین با مهار نوشی صوفیانی همراه شد تا حساب کار یک بر صفر به سود میهمان باقی بماند.

در چهل و سومین دقیقه از این دیدار مهدی هاشمی نژاد در درون محوطه جریمه با ضربه اکروباتیک خود قصد بر بازکردن دروازه مس را داشته که تیرک عمودی چارچوب فلزی تیم میهمان مانع این اقدام شد. در ادامه کار تلاش تی تی ها برای بازگشت به بازی و جبران گل خورده حاصلی نداشت تا بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر مس رفسنجان به اتمام برسد.

نیمه دوم بازی با شروع طوفانی تی تی ها آغاز شد و تک به تک محد عباس زاده با نوش صوفیانی با کم دقتی مهاجم قایمشهری تراکتور به بیرون رفت.

تی تی ها در دقایق مختلف این نیمه موقعیت های فراوانی را روی دروازه مسی ها ایجاد کردند اما در باز کردن دروازه این تیم موفق نبودند تا آخرین بازی سال را با باخت به سرانجام برسانند.

مس رفسنجان با کسب این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد و تراکتور نیز با ۳۶ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.