شهردار تبریز گفت: همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، پروژه پل ولایت با ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه و به طول ۴۴۰ متر و عرض ۲۴ متر به عنوان عیدی مدیریت شهری تقدیم شهروندان شد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از ایسنا، صالح مؤمنی افزود: اداره کل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی، گوشت مرغ منجمد و گوشت منجمد گوساله داخلی را با قیمت مصوب دولتی در استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور به صورت گسترده توزیع می کند.

وی هدف از عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز را حمایت از مصرف کنندگان در ایام پایان سال و در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز و طرح صیانت عنوان کرده و با اشاره به قیمت گوشت مرغ منجمد آماده طبخ از قرار هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان و گوشت گوساله را از قرار هر کیلوگرم در محدوده قیمت ۱۵۰ هزار تومان درب سردخانه، خاطرنشان کرد: اقلام فوق به اندازه کافی ذخیره سازی شده است و هیچگونه محدودیتی برای توزیع وجود ندارد.

مؤمنی در خصوص نحوه توزیع گفت: توزیع از طریق مباشرین معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان در مراکز شبکه توزیع و تعاونی های مصرف کارکنان دولت و کارگران، فروشگاه های زنجیره‌ای و ۲۰ محل در سطح شهر که با هماهنگی سازمان میادین و شهرداری و سازمان جهاد کشاورزی برای عرضه کالاهای اساسی ایام پایانی سال جاری و ایام آغازین سال نو و ماه مبارک رمضان انتخاب شده است، انجام می ‍شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: قیمت خرده فروشی در مراکز عرضه، مرغ به قیمت ۴۳ هزار تومان و گوشت قرمز در محدوده ۱۵۷ هزار تومان برای مصرف کننده خواهد بود.