به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، با توجه برودت هوا ، لغزندگی جاده ها و نامناسب بودن وضعیت تردد فردا روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در برخی مدارس شهری و روستایی مناطق و نواحی استان مدارس غیرحضوری یا با […]

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، با توجه برودت هوا ، لغزندگی جاده ها و نامناسب بودن وضعیت تردد فردا روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در برخی مدارس شهری و روستایی مناطق و نواحی استان مدارس غیرحضوری یا با تاخیر برگزار خواهد شد.

منطقه هریس

در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
منطقه خواجه

مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

منطقه هشترود

مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیر دولتی و تمام مقاطع مدارس استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

منطقه چاراویماق

در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه

مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

منطقه نظرکهریزی

در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی و تمامی مقاطع استثنائی مدارس شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

منطقه ترکمانچای

در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

منطقه کندوان

در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

منطقه مراغه

در مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی غیر حضوری و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری در شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و از طریق شاد پیگیری می شود.

بر این اساس امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری است طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.