مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از تبدیل ستاد فرماندهی این سازمان به اولین موزه آتش‌نشانی در کل کشور خبر داد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از شهریار، آتش‌پادعلیرضا زبردست در نخستین نشست خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: با موافقت شهردار تبریز و بنا بر تقسیم‌بندی صورت گرفته در دو نقطه شهر ستاد فرماندهی ایجاد شده و مرکز فرماندهی فعلی سازمان آتش‌نشانی به اولین موزه آتش‌نشانی کشور تبدیل می‌شود.

وی افزود: ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی در خیابان آذری در ولیعصر جنوبی و یک ایستگاه در غرب تبریز تبدیل به مراکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خواهند شد.

زبردست با اشاره به تبدیل پست امداد و نجات خیابان ۱۷ شهریور به ایستگاه عملیاتی خاطرنشان کرد: پست امداد و نجات ایستگاه ۱۷ شهریور به منظور پوشش حریق و اتفاقات بازار بزرگ تبریز به ایستگاه عملیاتی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: برای اولین بار تجهیزات خودرویی و انفرادی نیروهای عملیاتی به استاندارد لازم رسیده است.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی آغاز به کار کرد.