فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور مستقر در تبریز گفت: امنیت کشور در تمام حوزه ها اعم از زمین، دریا و هوا خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

به گزارش خسروشاه نیوز، امیر سرتیپ‌دوم ستاد عباس عظیمی در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در پیشرفت و توسعه کشور امری بسیار مهم و ضروری است، افزود: ایران اسلامی با وجود تکثر اقوام، ادیان و مذاهب همچون ۴۳ سال گذشته با انسجام ملی در برابر همه توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و بار دیگر نقشه‌های آنان را خنثی می‌کند.

وی اظهار داشت: هم اکنون نظام اسلامی به حدی از اقتدار و بازدارندگی در منطقه و جهان رسیده است که حوادث اخیر و اغتشاشات ذره‌ای خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد کرد.

امیر عظیمی با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکباری آن به خاطر استیصال و ناتوانی در مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده‌اند، یادآور شد: رسانه‌های معاند با صرف هزینه‌های گزاف، شدیدترین حملات رسانه‌ای را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: لازم است در این راستا مسئولان امر با اقدام جهادی و انقلابی نسبت به آگاه‌سازی و ارتقای سواد رسانه‌ای آحاد جامعه به خصوص جوانان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

عظیمی گفت: توجه به جوانان برای شکوفایی استعدادهای آنها در عرصه‌های مختلف باید سرلوحه فعالیت مدیران و مسئولان کشوری قرار بگیرد.

وی با اعلام آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حریم مملکت، اظهار داشت: پدافند هوایی شمال غرب کشور با تیزبینی و دقت کافی و لازم عرصه آسمان را رصد می‌کند و امنیت در این حوزه را به مردم کشور اطمینان خاطر می‌دهیم.