خبرنگار المیادین در بغداد اعلام کرد: حمله هوایی شامگاه گذشته به نقاط مرزی سوریه که چندین نفت‌کش را هدف قرار داد، پس از عبور این کاروان از مرزهای عراق به داخل اراضی سوریه رخ داد.

به گزارش خسروشاه نیوز، خبرنگار المیادین در بغداد اعلام کرد: حمله هوایی شامگاه گذشته به نقاط مرزی سوریه که چندین نفت‌کش را هدف قرار داد، پس از عبور این کاروان از مرزهای عراق به داخل اراضی سوریه رخ داد.

وی افزود: هنوز اطلاعات تأیید شده‌ای درباره شهادت فرد یا افرادی در این حمله هوایی وجود ندارد.

خبرنگار المیادین به نقل از منابع میدانی در عراق تصریح کرد که رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد این حمله را در گذرگاه القائم انجام داده است.

این منابع تاکید کردند که در این حمله، دو نفت‌کش مورد اصابت قرار گرفت و خسارات جانی گزارش نشده است.

شبکه خبری المیادین پیش از این بامداد چهارشنبه از وقوع انفجار در نزدیکی مرز عراق و سوریه خبر داده بود. خبرنگار المیادین در این باره گفته بود که اخباری درباره بمباران خاک سوریه در نزدیکی مرزهای عراق منتشر شده است.

منابع عراقی گفتند که صدای چندین انفجار در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه شنیده شد و جنگنده‌ها و بالگردها در نوار مرزی به پرواز درآمدند. یک منبع عراقی از وقوع چندین انفجار در مرز عراق و سوریه خبر داد و افزود که در پی این انفجار، آسمان منطقه شاهد پرواز هواپیماها و بالگردها بودده است. منابع محلی گفتند که این انفجارها ناشی از حمله پهپادی به یک کاروان لجستیک بوده که اطلاعاتی از محموله آن در دست نیست.

این در حالی است که خبرنگار شبکه روسیا الیوم در عراق مدعی شده که در این حمله هوایی دستکم ۲۰ نفر کشته شده اند.