رئیس ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: با همکاری بخش خصوصی، شهرداری و ورزش و جوانان چهار زمین چمن مصنوعی در بخش خسروشاه احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز مهدی نوائی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل حوزه ورزش در خسروشاه گفت: طی یک تفاهنامه میان شرکت خصوصی، شهرداری خسروشاه و اداره ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی در خسروشاه احداث خواهد شد.

وی گفت: سکوهی زمین چمن ورزشگاه تختی خسروشاه وضعیت مناسبی ندارند و مقرر شده با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیوان تومان این سکوها تکمیل و برای استفاده تماشاگران آماده سازی شود.

نوائی در خصوص تکیمل سکوهای سالن ورزشی نیز گفت: اعتبار لازم برای نصب ۲۰۰ صندلی نسوز در سالن سرپوشیده تحتی در نظر گرفته شده و اوایل سال بعدی این صندلی ها نصب خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: در بازدید از اماکن روستاهای بخش خسروشاه، مقرر شده در سه روستای لاهیجان، اسفهلان و نوجه ده زمین چمن مصنوعی احداث و در اخیتار اهالی قرار گیرد.

نوائی در خصوص استخر نیمه کاره ورزش و جوانان تاکید کرد: اگر شورای اسلامی خسروشاه آمادگی داشته باشد می توانیم بر اساس قانون ماده ۲۷ این مکان را جهت در اختیار شورا قرار دهیم و در مقابل استخر پس از بهره برداری نیز به مدت ۳۰ سال در اخیتار شورا باشد.

وی گفت: امروز با توجه به اینکه در بخش خسروشاه ۳ استخر وجود دارد، ساخت استخر چهارم توجیه اقتصادی ندارد. هزینه های نگهداری، تاسیسات و… در استخر بسیار بالاست. بنابراین پیشنهاد ما این است ساختمان نیمه کاره استخر که پیشرفت جدود ۳۰ درصدی دارد به یک یالن چند منظوره تبدیل شود و ورزش هایی مانند هندبال نیز به آن اضافه شود.

وی به تعداد هیئت های فعال در خسروشاه اشاره کرد و گفت: ۶ یا ۷ هیئت ورزشی فعال در شان خسروشاه نیست. با جمعیت که در بخش خسروشاه وجود دارد باید هیئت های ورزشی بیشتری فعال باشند و امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.

  • نویسنده : سعید خسروشاهی